چهار راهکار شگفت انگیز برای داشتن چشمانی پر زرق و برق - لنز رنگی

چهار راهکار شگفت انگیز برای داشتن چشمانی پر زرق و برق

چهار راهکار شگفت انگیز برای داشتن چشمانی پر زرق و برق

اگر عادت به آرایش چشم دارید، می توانید با چند کار ساده باعث پر زرق و برق دیده شدن بیشتر چشم هایتان شوید. به نظر می رسد آرایش های پر زرق و برق مناسب نوجوانان و جوانان است. اما راهکارهایی که ما در ادامه خدمت شما خواهیم گفت، علاوه بر این که زرق و برق چشمهایتان را افزایش خواهد داد، بسیار شکیل و حرفه ای به نظر خواهد رسید.

استفاده از لنز رنگی

داشتن چشمان رنگی همیشه جذاب بوده است. خرید لنز رنگی روزانه یکی از ساده ترین کارهایی است که می توانید با استفاده از آن باعث زیبا تر شدن چشم هایتان شوید.

بر اساس رنگ پوستتان یک لنز رنگی مناسب انتخاب کنید. اگر دارای پوست روشن هستید لنز یخی و یا لنزهای رنگی روشن برایتان مناسب است. اگر دارای پوست برنزه هستید می توانید لنز عسلی بخرید. افرادی که دارای پوست سبزه هستند می توانند از لنز سبز استفاده کنند.

البته این انتخابها می تواند بر اساس سلیقه ی افراد متفاوت باشد. این پیشنهادات زرق و برق زیادی به چشم می دهد و چشم ها را در معرض توجه همگی قرار دهد.

لنز طوسی گرچه جز لنزهای رنگی بسیار محبوب است، اما حالتی مرموز به چشم می دهد. لنز بنفش نیز جز لنزهای رنگی بسیار جذاب است که زرق و برق چشم ها را چند برابر می کند.

استفاده از رنگ های خنثی در آرایش

در صورت خرید لنز رنگی فصلی و استفاده از آن ها، سعی کنید که بیشتر از رنگ های خنثی در آرایش چشمتان استفاده کنید. استفاده از رنگ های مختلف در آرایش همراه با چشمان رنگی باعث شلوغ به نظر رسیدن آرایش است. اما استفاده از رنگ های خنثی مانند خاکستری، قهوه ای و برنزی گزینه های بسیار عالی برای آرایش چشمان رنگی است.

هر چه تناسب سایه های چشم با رنگ چشم و رنگ پوست بیشتر باشد، آرایش چشمتان حرفه ای تر به نظر می رسد.

کشیدن خط چشم

یکی از راهکارهایی که نقش بسیار پررنگی در زیبایی چشم دارد، کشیدن خط چشم است. اگر علاقه ای به استفاده از سایه های رنگی ندارید، حتما خط چشم بکسید.

فراموش نکنید که در صورت استفاده از لنز چشم، حتما از خط چشم های مایع استفاده کنید. لازم نیست که حتما از خط چشمهای سیاه استفاده کنید. خط چشم های رنگی مانند طلایی، نقره ای و یا خط چشم های اکلیلی می تواند زیبایی چشم ها را چند برابر کند.

فراموش نکنید که خط چشمتان را بر اساس فرم چشمتان انتخاب کنید. هنگام استفاده از لنز توصیه نمی شود که در پلک پایین چشمتان خط چشم بکشید. زیرا امکان دارد این مواد وارد چشمتان شود و با آلوده کرده لنزهایتان باعث تاری دید شود.

پس از کشیدن خط چشم حتما از یک ریمل برای مرتب کردن مژه هایتان استفاده کنید. ریمل ها بلا پرپشت و بلندتر جلوه دادن مژه ها باعث زیبایی بیشتر چشم ها خواهد شد.

پاک کردن ذرات اضافی آرایش از صورت

هنگام استفاده از سایه های اکلیکی و براق امکان دارد که کمی از آن ها به روی صورتتان بریزد. ریختن آن ها به روی صورت باعث نا مرتب به نظر رسیدن آرایشتان خواهد شد. ریختن سایه ها امری اجتناب پذیر است.

اما برای پاک کردن این ذرات از روی صورت از دستمال استفاده نکنید. کشیدن دستمال به روی صورت باعث پاک شدنرک پودر و کانسیلرهایتان خواهد شدکه در نتیجه آرایشتان بهم خواهد ریخت.

با استفاده از یک تکه نوار چسب ذرات اضافی به روی پوستتان پاک کنیدو جایی که سایه ریخته است را نواز چسب را به آرامی قرار دهید و سپس بردارید. به همین سادگی ذرات اضافی از روی صورتتان پاک خواهد شد.

سخن آخر

با انجام همین راهکارهای ساده به راحتی می توانید یک آرایش کاملا حرفه ای برای خود انجام دهید. حتما لنز رنگی خود را از نمایندگی لنز رنگی در تهران تهیه کنید. لنزهای رنگی نیز مانند لنزهای طبی حتما باید مورد تایید سازمان های بهداشتی باشند. در غیر این صورت باعث ایجاد مشکلاتی در چشم می شوند.

تنها راه اطمینان از این که لنزتان اصلی می باشد، خرید آن از نمایندگی های معتبر فروش لنز مانند لنزرنگی است.

در پایان حتما لباستان را نیز متناسب با مهمانی و نوع آرایشتان انتخاب کنید. حتی می توانید با ست کردن رنگ چشمتان با رنگ لباستان زیبایی خود را چند برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank