لنز آبی تیله ای ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 7 نتیجه

400.000 تومان

Unique daisy

لنز آبی تیله ای

900.000 تومان1.000.000 تومان

Gemstone sodalite blue

لنز آبی تیله ای

850.000 تومان1.200.000 تومان

La’Bella Milano pixie blue

لنز آبی تیله ای دور دار

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

Hypnose star blue

لنز آبی تیله ای بدون دور

600.000 تومان650.000 تومان

Sweety blue

لنز آبی تیله ای بدون دور

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Le Rêve pixie blue

لنز آبی تیله ای دور خط محو

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Victoria diva mavi

لنز آبی تیله ای متوسط روشن با دور محو

لنز آبی تیله ای

لنز آبی تیله ای یک لنز رنگی و لنز زیبایی بسیار زیبا و برازنده شیک پوشان و افراد به خصوص است. این لنز که در زیر مجموعه ی لنز آبی قرار دارد، جز یکی از لنزهای رنگی بسار پر فروش است.

این لنز چشم می تواند، چشمان شما را مانند یک تیله زیبا و درخشان کند. این لنز را می توانید در مدل های لنز آبی تیله ای روشن دور دار (دور مشکی) و لنز آبی تیله روشن بدون دور تهیه کنید.

همچنین این لنز به رنگ آبی تیله ای تیره دور دار (دور مشکی) و تیره بدون دور نیز موجود است.

برندهایی مانند سوییتی، لابلا، لروه، هیپنوس و ویکتوریا دارای این مدل لنز می باشند. در ادامه به مختصر دارای ویژگی های هر کدام از این لنزها توضیح می دهیم.

لنز رنگی سوییتی یکی از لنزهای بسیار با کیفیت میباشد که دارای شش رنگ زیبا و جذاب می باشد. لنزهای سوییتی با استفاده از ماده ای به نام HEMA ساخته شده است.

در صد آب به کار رفته در این لنز 55 درصد است. همچنین این لنز دارای قطر 14.5 میلمیتر با منحنی پایه 8.6 میلیمتر است.

لنز آبی تیله ای از پوشش رنگ بسیار بالای برخوردار است و برای افرادی که دارای چشمان خشک و حساس هستند بسیار مناسب است. لنزهای سوییتی لنزهایی سالانه هستند.

لنز رنگی لابلا در دو مدل فصلی و سالانه تولید می شوند. این لنزها دارای قطر 14.00 و 14.20 میلیمتر می باشند.

لنزهای رنگی لابلا دارای محتوای آب 40 درصد می باشد. این لنزها در سه سری میلانو، ریل و اکسلاسیو تولید شده اند و از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است.

لنزها رنگی لابلا با تغییر رنگ طبیعی چشم باعث چند برابر شدن زیبایی شما می شود. این برند دارای لنز آبی اقیانوسی و لنز آبی عسلی نیز است.

خرید لنز آبی تیله ای

برای خرید لنز آبی تیله ای و دیگر لنزهای رنگی مانند لنز آبی یاقوتی به سایت لنز رنگی مراجعه کنید.

در این فروشگاه بهترین برند لنز رنگی و لنز طبی رنگی عرضه می شود. شما در این فروشگاه ویترینی از بهترین مارک لنزها را مشاهده می کنید.

تا به اینجا دو مدل از لنز رنگی که دارای این رنگ از لنز طبی رنگی بودند خدمت شما معرفی شد. مارک بعدی که دارای این رنگ آبی یاقوتی است برند لروه است.

لنز رنگی لروه ساخت کره ی جنوبی و جر لنز سالانه می باشد. این لنز دارای قطر 14.2 میلیمتر با منحنی پایه 8.6 میلیمتر است.

محتوای آب این لنز 42 درصد است. این لنز دارای طراحی بسیار منحصر به فرد با رنگ های بسیار طبیعی و خاص می باشد.

تنوع رنگی این لنز بسیار بالا و همچنین کاملا طبیعی می باشد. این برند دارای لنز آبی سبز نیز است. برند هیپنوس نیز دارای این مدل از لنز است.

لنز رنگی هیپنوس نیز یک لنز سالانه با 21 رنگ بسیار چشم نواز و هیجان انگیز می باشد. کمتر کسی می تواند در مقابل تنوع و کیفیت رنگی این لنزها مقاومت شان دهد.

لنزهای رنگی هیپنوس با قطر 14.00 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر از سایت لنزرنگی قابل تهیه است. این لنز دارای محتوای آب 40 درصد است. این لنز با استفاده از ماده ای به نام POLYHEMA ساخته شده است و از تنفس بالایی برخوردار است.

آخرین برندی که دارای این لنز چشم است و می توانید از سایت لنز رنگی تهیه کنید، برند ویکتوریا است. لنز رنگی ویکتوریا نیز سالانه است.

این لنز دارای قطر 14.5 میلیمتر با منحنی پایه 8.7 میلیمتر است. محتوای آب این لنز 42.5 درصد است و برای استفاده های طولانی مدت مناسب است. لنز آبی طوسی از این برند را نیز می توانید تهیه کنید.

قیمت لنز آبی تیله ای

قیمت لنز آبی تیله ای در مدل هایی که در بالا خدمت شما معرفی شد کاملا متفاوت است. می توانید برای مشاهده ی قیمت ها و خرید آن به صورت آنلاین به وب سایت لنزرنگی مراجعه کنید.

لنزهای تماسی یکی از راحت ترین روش ها برای خلاصی از دست عینک و همچنین تغییر رنگ چشم و ایجاد یک چهره ی زیبا و جدید است.

اما استفاده از لنزهای رنگی در کنار مزیت های بسیار زیادی که دارد، اما می تواند باعث ایجاد ناراحتی و عوارضی نیز شود.

البته این ناراحتی و مشکلات تنها در صورتی که از لنزها به درستی استفاده نشود ایجاد خواهد شد. پس با دانستن این اصول می توانید بدون هیچ گونه نگرانی و ناراحتی از لنزهای خود استفاده کنید.

لنزهای تماسی چه از نوع لنز سخت باشند و یا از نوع لنز نرم باشند باید پس از هربار استفاده کاملا و به طور اصولی تمیز شوند.

ابتدا باید دست هایتان را با آب و صابون بشورید. میکروب های مجود در دستتان می تواند به راحتی از طریق لنزها به چشمهایتان انتقال پیدا کنند و باعث ایجاد عفونت های چشمی شوند.

پس از شستن دست هایتان آن را با یک پارچه ی بدون پرز خشک کنید. حالا لنزتان را از داخل محفظه خارج کنید.

حالا لنز را بروی کف دستتان قرار داده با با استفاده از مایع لنز آن را بشورید. برای شستن لنزهای نرم باید از محلول لنز نرم و برای شستن لنزهای سخت باید از محلول لنز سخت استفاده کنید.

بهتر است برای شست و شوی بهتر لنز آبی تیله ای به دستورالعمل محلول لنز مراجعه کنید. برخی از محلول ها در میزان زمانی که لنزها باید در تماس با محلول لنز باشند متفاوت می باشند.

پس از شستن لنزها می توانید آن را در چشم قرار دهید.

چند توصیه مهم

قبل از هربار استفاده از لنز آن را کاملا بررسی کنید که سالم باشد. لنزهای نرم به علت نوع جنسشان امکان پارگی و آسیب دیدگی در لبه های آن است.

این پارگی در لبه ها هرچند کوچک باشد اما می تواند محلی مناسب برای تمجع باکتری ها و آلودگی ها باشد. همچنین قسمت های آسیب دیده ی لنز می تواند باعث ایجاد ایجاد ناراحتی در چشم شود.

برای شستن لنز ریختن چند قطره از محلول لنز بروی آن کافی است.  پس از آن به آرامی سطوح لنز را مالش دهید.

پس از آن دوباره با محلول لنز آبکشی کرده و در چشمتان قرار دهید. بهتر است برای شیتن لنزها ناخنتان کوتاه باشد که باعث پارگی و خراشیدن لنز نشود.

blank