لنز آبی برلیانی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش یک نتیجه

550.000 تومان

FreshLook CB brilliant blue

لنز آبی برلیانی دور دار

لنز آبی برلیانی

لنز آبی برلیانی یک رنگ فوق العاده برازنده برای افراد با پوست روشن و موهای مشکی می باشد. این لنز آبی می تواند چشمانتان را مانند یک برلیان درخشان و زیبا کند.

این لنز مانند دیگر مدل های لنز رنگی مانند لنز آبی اقیانوسی دارای مدل های روشن، تیره، دور دار و بدون دور است.

لنز آبی برلیانی روشن دور دار (دور مشکی) برای افرادی که چشمان روشن نیز دارند بسیار مناسب خواهد بود. حلقه ی مشکی لنز می تواند باعث برجسته تر شدن چشم ها شود.

همچنین این افراد اگر به دنبال تغییرات بیشتری در رنگ چشمشان هستند می توانند لنز آبی برلیانی تیره دور دار (دور مشکی) را نیز تهیه کنند.

نمونه های بدون دور آن، یعنی لنز آبی برلیانی روشن بدون دور و لنز آبی برلیانی تیره بدون دور هم برای افراد با چشم های تیره و هم برای افراد با چشمهای روشن مناسب است.

هنگام خرید لنز رنگی حتما باید به ظاهرتان توجه کنید. رنگ پوست، رنگ مو و رنگ چشم و حتی حالت ابروها می تواند در هنگام انتخاب خرید لنز رنگی بسیار موثر باشد.

لنزهای رنگی بیشتر دارای مصارف زیبایی دارند. عدم دقت در انتخاب رنگ لنز چشم مناسب نه تنها باعث زیبایی چهره نخواهد شد و بلکه حالت طبیعی چهره را نیز بهم خواهد ریخت.

رنگ آبی مانند این لنز و لنز آبی یاقوتی نیاز به دقت بیشتری در هنگام خرید خواهد داشت. این لنزها معمولا برای افرادی که پوست های روشن تر دارند مناسبتر است.

اما لنز آبی طوسی جز لنزهایی است که افراد با پوست های گندمی و یا سبزه نیز می توانند استفاده کنند و چهره ای زیبا و طبیعی داشته باشند.

لنز رنگی فرشلوک دارای لنز آبی برلیانی است که می توانید در صورت تمایل آن را تهیه کنید و رنگ چشمانتان را به این رنگ زیبا تغییر دهید.

خرید لنز آبی برلیانی

برای خرید لنز آبی برلیانی و دیگر مدل های لنز رنگی مانند لنز آبی تیله ای به سایت لنزرنگی مراجعه کنید. گرچه امروزه خرید لنز رنگی از فروشگاه های عرضه کننده لوازم آرایشی و بهداشتی امکانپذیر است، اما کارشناسان و متخصصان چشمی توصیه میکنند که حتما برای خرید لنز رنگی به نمایندگی لنز رنگی مراجعه کنید.

خوشبختانه با پیشرفت کسب و کارهای آنلاین نمایندگی های مجاز فروش لنز رنگی دارای وبسایت برای دادن خدمات آنلاین به مشتریان خود میباشد.

شما می توانید بدون صرف وقت و هزینه ی اضافی به وبسایت لنزرنگی مراجعه کرده و یا براساس رنگ و یا برند لنز مورد نظر خود را انتخاب کرده و سفارش دهید.

همچنین میتوانید تمامی سوالات خود را در زمینه ی چگونگی استفاده از محصولات لنزهای چشمی از کارشناسان بپرسید.

بهتر است قبل از خرید لنز رنگی حتما مشخصات محصول را مطالعه کرده و در صورت هماهنگی با مشخصات چشمتان سپس اقدام به خرید کنید.

خرید لنز رنگی مانند لنز طبی بسیار حساس است. این لنزها در هر صورت بروی چشم قرار می گیرند و باید حتما دارای کیفیت قابل قبول برای حفظ سلامت چشم ها باشد.

لنز رنگی فرشلوک که دارای لنز آبی برلیانی است یک برند آمریکایی است. مدت زمان استفاده از این لنز فصلی است.

این لنزها دارای قطر 14.5 میلیمتر و انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر است. فناوری به کار رفته در ساخت این لنز هایدروژل است.

محتوای اب این لنز 55 درصد است که در کنار اکسیژن رسانی مناسبی که به چشم ها دارد، بسیار برای افراد که چشمان حساس دارند مناسب است.

همچنین این لنز مناسب محیط های گرم و خشک نیز می باشد. راحتی لنز در چشم یکی از فاکتورهای بسیار مهم خرید لنز رنگی است.

این لنزها که بیشتر در معرض مواد آرایشی قرار می گیرند نباید باعث سوزش و خشکی چشم شوند.

قیمت آبی برلیانی

قیمت آبی برلیانی می تواند با توجه به طول عمر لنز متفاوت باشد. این تفاوت قیمت در دیگر لنزها مانند لنز آبی سبز نیز محرز است.

لنزهای روزانه ارزانترین نوع لنزهای تماسی است. این لنزها چون یکبار مصرف هستند و تنها یکبار قابلیت استفاده دارند نسبت به لنزهای فصلی و سالانه ارزانتر است.

پس از لنزهای روزانه روزانه لنزهای فصلی دارای قیمت مناسب می باشند. لنزهای فصلی برای استفاده ی سه ماهه مناسب است.

لنزهای فصلی یکی از بهترین نوع لنزهای تماسی است. این لنزها علاوه بر قیمت مناسبی که دارند به علت این که در فواصل سه ماهه تعویض می شوند سلامت چشم ها را کاملا تضمین می کند.

به غیر از مدت زمان استفاده از لنز، کیفیت، راحتی و طبیعی بودن رنگ لنز نیز باعث افزایش قیمت یک لنز نسبت به دیگر لنزها خواهد شد.

به عنوان مثال لنزهایی که از تکنولوژی سیلیکون هایدروژل استفاده می کنند نسبت به لنزهایی که از فناوری هایدروژل استفاده می کنند راحت تر می باشد.

افرادی که نسبت به بقیه چشمان حساس تری دارند باید در هنگام خرید حتما به این پارامترها توجه داشته باشند.

همچنین مشاوره با یک چشم پزشک و یا اپتومتریست می تواند شما را در انتخاب صحیح لنز رنگی کمک بسیار زیادی کند.

نکات آرایش حرفه ای

هنگان خرید لنز رنگی مانند لنز آبی برلیانی و یا لنز آبی عسلی بحث چگونگی آرایش نیز بسیار اهمیت پیدا می کند.

آرایش شما باید چطوری باشد که در حین زیباتر کردن چهره تان چهره تان را نیز کاملا طبیعی به نظر برسد.

برای این کار باید به انتخاب رنگ ها بسیار دقت کنید. استفاده از رنگ های دودی، طوسی و خاکستری هماهنگی بیشتری با این لنز دارد.

اگر دوست دارید از سایه های رنگی تر استفاده کنید، سایه های ارغوانی و زرد نیز می تواند مناسب باشد. اما حتما به تناسب میان سایه و رژ لبتان  نیز دقت کنید.

اگر از سایه های پررنگ تری برای آرایش چشم هایتان استفاده میک نید بهتر است رژ لبتان را ساده تر انتخاب کنید.

زیر سازی آرایش بسیار مهم است. استفاده از کرم پودر تنها باید برای پوشاندن عیوب و رد جوش و لکه های صورت باشد.

استفاده ی بیش از حد از کرم ها می تواند باعث غیر طبیعی جلوه دادن ظاهرتان شود. امروزه استفاده از تکنیک های سایه روشن در آرایش بسیار متداول است.

با استفاده از این تکنیک زیبایی هلی چشهرا را برجسته تر می کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال در مورد لنز آبی برلیانی و نحوه ی سفارش آن با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

blank