لنز قهوه ای یخی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش یک نتیجه

460.000 تومان850.000 تومان

Festival ice brown

لنز قهوه ای یخی دور دار

لنز قهوه ای یخی

لنز قهوه ای یخی یکی دیگر از مدل های بسیار زیبا و دوست داشتنی لنز یخی است. استفاده از لنزهای رنگی برای زیبایی و تغییر رنگ چشم بسیار متداول شده است.

رنگ چشم افراد توسط ژنتیک مشخص می شود و افراد در انتخاب آن نقشی ندارند اما با کمک لنزهای رنگی می توانند به راحتی رنگ چشمشان را به دلخواه تغییر دهند.

لنزهای قهوه ای یخی دارای مدل های متنوعی است. لنز قهوه ای یخی روشن دور دار مناسب برای افرادی که دارای چشمانی تیره هستند.

اما لنزهای قهوه ای یخی تیره دور دار افرادی که دارای چشمان روشن هستند نیز می توانند استفاده کنند و از تغییر رنگ چشم خود لذت ببرند.

در مقابل این لنزهای دور دار لنزهای بدون دور وجود دارد. لنز قهوه ای یخی روشن بدون و لنز قهوه ای یخی تیره بدون دور برای افراد با پوست های گرم مناسب است.

در مقابل این تنوع مدل ها، این لنزها دارای نمونه های نمره دار نیز هستند. لنز طبی رنگی لنزهایی هستند که به این نوع لنزهای رنگی اطلاق می شود.

لنزهای طبی نمونه ای از لنزهای تماسی هستند که دارای مدل های لنز سخت و لنز آستیگمات می باشد. اما لنزهای طبی رنگی از نوع لنزهای نرم هستند که برای درمان نزدیک بینی و دوربینی استفاده می شود.

لنزهای آستیگمات نیز دارای نمونه های رنگی می باشد، اما متاسفانه در ایران این نوع لنز موجود نیست.

لنزهای طبی رنگی دارای مزیت های بسیار زیادی است. با استفاده از این نوع لنز چشم هم از محدودیت های ایجاد شده توسط عینک راحت می شوید و هم رنگ چشمتان به دلخواه تغییر می کند.

در کنار این مدل لنز لنز سبز یخی نیز جز لنزهایی است که باعث تغییر بسیار زیادی در رنگ چشم ها می شود.

خرید لنز قهوه ای یخی

برای خرید لنز قهوه ای یخی به سایت لنزرنگی مراجعه کنید. لنز طبی رنگی مرجع تخصصی لنز رنگی در تهران است.

برای خرید انواع لنزهای رنگی باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. برای خرید بهترین رنگ لنز اول از همه باید رنگ پوستتان را مشخص کنید.

رنگ پوست افراد معمولا روشن و یا تیره است. افرادی که پوست های روشن دارند لنز آبی یخی، سبز، عسلی و یخی برایشان مناسب است. اما افرادی که دارای پوست های تیره هستند، بهتر است لنزهایی به رنگ قهوه ای یخی و یا لنز طوسی یخی را انتخاب کنند.

برای خرید لنز طبی رنگی بهتر است قبل از خرید با یک چشم پزشک مشورت کنید. چشم پزشک با انجام معاینات دقیق پرشکی لنز مناسب را به شما پیشنهاد می دهد.

در برخی از موارد کمی شماره ی لنز با شماره ی عینک متفاوت است که بهتر است با مشورت با پزشک اقدام به خرید کنید.

در خرید لنز رنگی سایز چشم نیز از اهیمتی زیادی برخوردار می باشد. لنز رنگی باید بتواند عنبیه چشم را کاملا پوشش دهد تا رنگی یکدست و یکنواخت داشته باشید.

انحنای پایه لنز نیز جز پارامترهای مهم است که باعث می شود لنز کاملا بروی چشم فیت شود. برای یک خرید مطمئن باید به این نکات ریز توجه داشته باشید.

لنزهای رنگی در طول عمر نیز باهم تفاوت دارند. طول عمر لنز مدت زمان مجازی است که می توان از یک لنز استفاده کرد.

این مدت زمان توسط کمپانی سارنده منشخص می شود و بیشتر از این زمان نباید از لنز استفاده کرد. لنزهای روزانه لنزهای هستند که در یک روز می توان از آن استفاده کرد و پس از آن باید دور انداخته شود.

لنزهای فصلی لنزهایی با طول عمر سه ماه هستند. نوع آخر لنزها، لنزهای سالانه هستند که برای مدت زمان یکسال می توان از آن استفاده کرد.

قیمت لنز قهوه ای یخی

اما معمولا کارشناسان چشم اتفاق نظر دارند که لنزهای سالانه را تا قبل از یکسال تعویض کنند. این کار برای حفظ بهتر سلامت چشم ها خواهد بود.

قیمت لنز قهوه ای یخی با توجه به فصلی و سالانه بودن بسیار تفاوت خواهد داشت. اما هیچوقت به خاطر ارزان بودن یک لنز رنگی آن را انتخاب نکنید.

مهمترین ویژگی که باید در خرید لنز به آن توجه داشته باشید؛ کیفیت بساخت و متریال به کار رفته در آن باشد.

لنزهای تماسی بروی چشم قرار می گیرد و در صورت نداشتن کیفیت لازم صدمات جبران ناپذیری را به چشم ها وارد خواهد کرد.

نکته ای دیگری که در قیمت لنزهای قهوه ای یخی به چشم می خورد، تفاوت قیمت لنز رنگی و لنز طبی رنگی است.

لنزهای طبی با هدف بهبود دید تولید شده اند و بسیار کاربردی هستند. این لنز یکی از بهترین و مطمئن ترین جایگزین ها به جای عینک هستند.

استفاده از عینک طبی محدودیت های زیادی دارد که لنزهای تماسی آن محدودیت ها را ندارد. به عنوان مثال لنزها بخار ننی گیرند، هنگام بارندگی کثیف نمی شوند، دید شفاف و واضح تری نسبت به عینک دارند، مانع فعالیت های ورزشی نمی شود و خیلی موارد دیگر که نشان می دهد لنز طبی دارای استفاده ی راحت تری است.

نکات آرایش حرفه ای

لنزهای رنگی بدون هیچ گونه آرایشی نیز باعث زیبایی چهره می شود. اما برای اینکه چهره ای زیبا داشته باشید، باید رنگ لنزتان را درست انتخاب کنید.

انتخاب رنگ لنز باید بر اساس رنگ چشم و رنگ پوست انجام بگیرد. افرادی که دارای پوست های روشن هستند بیشتر رنگ لنزها به آن ها می آید. مثلا لنز عسلی یخی انتخاب مناسبی برایشان خواهد بود.

برخی از رنگ ها نیز بیشتر به چهره شان می آید. اما افرادی که دارای رنگ پوست های تیره و سبزه هستند برخی از رنگ لنزها مناسب چهره شان نخواهد بود.

پس از انتخاب رنگ لنز درست می توانید آرایشی متناسب را نیز به کار ببرید. امروزه آرایش های فشن و استفاده از رنگ های تند متداول نمی باشد.

این نوع آرایش ها فقط در موقعیت های خاص و جشن هایی مثل هالوین استفاده می شود. آرایش های نچرال امروز بسیار پرطرفدار است.

در این نوع آرایش بیشتر از ترفندهای گریم در جهت برجسته سازی زیبایی فرد استفاده می شود. استفاده از رنگ های ملایم و به صورت بسیار کم از شاخص های این نوع آرایش است.

رژ لب و سایه ی چشمی بر خلاف هم استفاده می شود. یعنی بدین صورت که اگر سایه ی بیشتری استفاده شد از رژ لب کمرنگ تری استفاده می شود و بالعکس.

blank