لنز آبی یخی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 5 نتیجه

750.000 تومان800.000 تومان

Gloria icy blue

لنز آبی طبیعی دور دار

460.000 تومان850.000 تومان

Festival ice blue

لنز آبی یخی دور دار

750.000 تومان850.000 تومان

Stella Colors cotton white

لنز یخی ته مایه آبی بدون دور

700.000 تومان750.000 تومان

Tresa moon cristal

لنز طوسی آبی یخی دور دار

1.100.000 تومان1.400.000 تومان

Lazord white smoke

لنز یخی آبی دور دار

لنز آبی یخی

لنز آبی یخی یکی از مدل های لنز آبی و لنز یخی است. در واقع این لنز از تلفیق این دو لنز تشکیل شده است.

این لنز دارای یک ترکیب رنگ بسیار زیبا و فوق العاده است که توانسته است محبوبیت زیادی را در میان انواع لنز یخی به دست بیاورد.

استفاده از لنزهای رنگی به منظور زیباتر ساختن چهره استفاده می شود. بنابراین باید میان رنگ لنز و رنگ پوست تناسب برقرار شود.

مخصوصا هنگام خرید این لنزها که دارای طیف رنگی به خصوص هستند باید دقت زیادی به خرج داد. لنز آبی یخی روشن دور دار (دور مشکی) بیشتر برای افراد با پوست های روشن مناسب است.

استفاده از این لنز طبی رنگی همراه با یک آرایش اسموکی می تواند زیبایی چهره را چند برابر کند. همچنین رژ لب کالباسی روشن برای این سبک آرایش مناسب خواهد بود.

لنز آبی یخی روشن بدون دور جز یکی دیگر از لنزهای رنگی بی نظیری است که می تواند باعث تغییر بسیار زیادی در رنگ چشم شود.

رنگ این لنز به رنگ لنز طوسی یخی کمی نزدیک می باشد. این لنز برای افراد با پوست های گندمی روشن نیز بسیار مناسب است.

لنز آبی یخی تیره دور دار (دور مشکی) یکی دیگر از مدل های این لنز رنگی است. این لنز دارای یک حاشیه مشکی ظریف در دور لنز است که باعث طبیعی تر شدن لنز در چشم شده است.

لنز آبی یخی تیره بدون دور نیز برای ان دسته افرادی که به سادگی چشم هایشان اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

تمامی این مدل ها را می توانید در مدل های نمره دار نیز تهیه کنید. لنزهای آبی یخی دور دار و بدون دور کمی در قطر لنز باهم تفاوت دارد که در هنگام خرید به آن دقت داشته باشید.

خرید لنز آبی یخی

تمامی مدل هایی که در بالا ذکر شد را می توانید از سایت لنز رنگی تهیه کنید. سایت لنزرنگی یک فروشگاه تخصصی فروش انواع لنز رنگی است.

در این فروشگاه می توانید به راحتی به تمامی مدل های لنز رنگی و لنز طبی رنگی از برندهای مختلف دسترسی داشته باشید.

رنگ بندی لنزها در این فروشگاه بسیار کامل است و تمامی رنگ ها را پوشش می دهد. برای خرید انواع لنز رنگی باید قبل از انتخاب رنگ لنز، رنگ چشمتان را مد نظر داشته باشید.

لنزهای رنگی به طوز کلی به سه دسته ی لنزهای رنگی پدیداری، لنزهای رنگی شفاف و لنزهای رنگی مات تقسیم می شود.

لنزهای رنگی پدیداری دارای یک ته رنگ آبی و سبز هستند که قادر به تغییر رنگ چشم نمی باشد. لنز آبی یخی تنها برای استفاده ی راحت تر از لنز می باشد.

لنزهای رنگی شفاف فقط برای افرادی که دارای چشمانی روشن هستند، کاربردی می باشد. این مدل لنزها رنگ اصلی چشم را کمی تقویت و درخشان تر می کند.

اگر دارای چشمانی تیره هستید این نوع لنزها برایتان کاربردی نخواهد داشت. این افراد بهتر است از لنزهای مات استفاده کنند.

لنزهای مات دارای تنوع رنگی بسیار زیادی می باشد و و می توامد کاملا رنگ چشم را به رنگ دیگر تغییر دهد.

به علت محبوبیت این نوع لنزها کمپانی های بزرگی در سراسر دنیا اقدام به تولید این نوع لنز کرده اند. لنز سبز یخی و یا دیگر مجموعه لنزهای یخی را می توانید از این فروشگاه تهیه کنید.

این مجموعه دارای رنگ های دیگری نیز است که برای افراد با پوست ها تیره مناسب است. به عنوان مثال لنز قهوه ای یخی برای افراد با پوست های تیره بسیار مناسب است.

اما اگر به دنبال یک رنگ بسیار منحصر به فرد و خاص هستید لنز طوسی یخی را امتحان کنید.

قیمت لنز آبی یخی

قیمت لنز آبی یخی با توجه به مدل آن بسیار متفاوت است. به طور کلی لنزهای آبی یخی دارای سه نوع روزانه، فصلی و سالانه است.

لنزهای روزانه محبوب ترین نوع مدل لنزهای رنگی است که استفاده ی بسیار زیادی دارد. این لنزها مناسب برای مهمانی ها و مسافرت می باشد.

لنزهای روزانه به علت اینکه نیاز به مراقبت و نگهداری خاصی ندارند، دارای استفاده ی بسیار راحتی می باشد.

کافی است پس از انتخاب رنگ مورد نظر، این لنز را پس از شستن دست ها در چشم قرار دهید و در پایان روز از چشم خاج کرده و دور بیندازید.

اما لنزهای فصلی و سالانه مناسب افرادی است که دوست دارند به طور مداوم از لنز رنگی استفاده کنند. پس از خرید این لنزها نیاز به محلول لنز مخصوص لنزهای نرم نیز خواهید داشت.

البته لنزهای رنگی در مدل های نمره دار و بدون نمره نیز با هم تفاوت قیمت دارند. لنزهای رنگی نمره دار که همان لنزهای طبی رنگی هستند.

لنز آبی یخی باعث تغییر بسیار زیادی در چهره ی افراد می شود. لنزهای طبی رنگی علاوه رفع نیاز به عینک رنگ چشم را نیز کاملا تغییر می دهد.

در این صفحه ی محصول، می توانید تمامی برندهایی دارای این نوع لنز چشم هستند را مشاهده کنید و سپس با مقایسه میان ویژگی های لنزها اقدام به خرید لنز مناسب چشم خود کنید.

در صورت داشتن سوال و یا هرگونه ابهام نیز می توانید از طریق راه های ارتباطی مثل واتساپ و یا تلگرام با کارشناسان سایت در ارتباط باشید.

برندهایی که دارای این نوع رنگ لنز هستند، لنز رنگی استلا از کره ی جنوبی، لنز رنگی ترسا لاکچری، لنز رنگی فستیوال، لنز رنگی گلوریا و لنز رنگی لازورد است.

نکات آرایش حرفه ای

برای زیباتر شدن چهره لازم نیست از آرایش های تند و غلیظ استفاده کنید. مخصوصا این مدل از لنز رنگی به هیچ عنوان با آرایش های تند هم خوانی ندارد.

استفاده از اکسسوری می تواند به اندازه ی یک میکاپ حرفه ای کارایی داشته باشد. اکسسوری ها جایگاه بسیار بالایی در مد و زیبایی دارد.

استفاده از یک گوشواره ی به رنگ فیروزه ای و یا گردبندی همرنگ با رمگ چشم ها می تواند باعث زیباتر شدن چهره شود.

در انتخاب رنگ لباس نیز در این نوع لنز انتخاب زیادی کنید. رنگهایی مانند سفید، آبی روشن و سورمه ای انتخاب های مناسبی با لنز یخی آبی است.

مناسب ترین میکاپ برای این لنز، میکاپ های اورپایی و کلاسیک است. استفاده از آرایش های ایرانی و خلیجی تناسب چندانی با این رنگ لنز نخواهد داشت. در صورت انتخاب لنز عسلی یخی می توانید از این سبک آرایش ها استفاده کنید.

blank