لنز آبی عسلی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

نمایش 1–12 از 26 نتیجه

2.200.000 تومان

Desio irresistible blue

لنز آبی مرکز عسلی دور دار

480.000 تومان

Euphoria nill

لنز آبی مرکز عسلی

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

Armella caty amber

لنز آبی عسلی دور دار

1.200.000 تومان1.300.000 تومان

Hypnose majesty blue

لنز آبی سرمه ای مرکز عسلی دور دار

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision YH301

لنز آبی مرکز عسلی دور مشکی

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision CM982

لنز آبی مرکز عسلی دور دار

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision CM966

لنز آبی مرکز عسلی دور دار

1.150.000 تومان

Urban Layer mercury blue 

لنز آبی عسلی دور دار

1.200.000 تومان

EL'Amore amore blue

لنز آبی مرکز عسلی بدون دور

600.000 تومان

Gloria honey blue

لنز آبی عسلی دور دار

1.200.000 تومان1.300.000 تومان

FX nil blue

لنز آبی مرکز عسلی دور دار

440.000 تومان600.000 تومان

Rainbow blue 303 3t

لنز آبی مرکز عسلی دور مشکی

لنز آبی عسلی

لنز آبی عسلی یک لنز آبی با ترکیب رنگ عسلی است. این لنز در برخی از مدل ها به صورت لنزی آبی با مرکزیت عسلی می باشند.

مدل های این لنز رنگی بسیار متنوع است. لنز آبی عسلی روشن بدون دور یکی از چهار مدل این لنز رنگی جذاب است.

در برند کریستال مدل هانی بلو می توانید این لنز را مشاهده و تهیه کنید. این لنز که فصلی است تغییر رنگ دل نشینی به چشم ها می دهد.

لنز رنگی کریستال محصولی ازکره با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز و لنز آبی اقیانوسی را می توانید از سایت لنزرنگی تهیه کنید.

برای خارج کردن این لنز رنگی از چشم، روبه روی آینه بایستید. با سر انگشت لنز را به سمت پلک خود بکشید. حالا می توانید با کمک انگشتتان به آرامی لنز را از چشمتان خارج کرده و در جالنزی قرار دهید.

بهتر است پس از خارج کردن این لنز زیبایی رنگی از چشم، آن را با محلول لنز بشورید و سپس در جالنزی قرار دهید. مدل دیگری از این لنز که می توانید در سایت لنزرنگی مشاهده کنید، لنز آبی عسلی روشن دور دار (دور مشکی) است.

این طیف رنگی را در برند بلا مدل ویوید بلو می توانید ببینید. لنزهای رنگی بلا از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و تمامی رنگ های به خصوص مانند لنز آبی یاقوتی و لنز آبی تیله ای را می توانید در این برند مشاهده کنید.

کیفیت لنزهای بلا نیز خوب است و باعث ناراحتی و بروز حساسیت های چشمی در چشم نخواهد شد. البته نحوه ی استفاده از لنز نیز در سلامت چشم ها بسیار با اهمیت است.

در صورت استفاده از لنزهای سالانه و فصلی حتما پس از هربار استفاده لنزهایتان را مخصوصا در لبه ها چک کنید که دچار آسیب نشده باشند.

خرید لنز آبی عسلی

استفاده از لنزهای آسیب دیده باعث ایجاد زخم در قرنیه و همچنین بروز انواع عفونت های چشمی خواهد شد. برای خرید لنز آبی عسلی با کیفیت به سایت لنزرنگی مراجعه کنید.

در این فروشگاه می توانید ویترینی کامل از بهترین برندهای لنز رنگی جهان را مشاهده کنید. کیفیت لنز یک اصل بسیار مهم است که در هنگام خرید حتما باید به آن توجه داشته باشید.

به عنوان مثال برای خرید لنز آبی عسلی تیره بدون دور می توانید برند لورنس را انتخاب کنید. لنز رنگی لورنس با ترکیب رنگ فوق العاده اش چشمان شما را جادویی خواهد کرد.

لنزهای رنگی لورنس سالانه می باشد. بنابراین هنگام خرید این برند، محلول لنز و جالنزی اضافی نیز فراموش نشود.

هنگامی لنزهایتان در چشمتان نیست و به چشم هایتان استراحت می دهید، باید لنزهایتان را در داخل جالنزی که با مایع لنز پر شده است قرار دهید.

توجه داشته باشید که محلول لنزها پس از باز شدن تنها تا سه ماه می توان استفاده کرد. پس از سه ماه باید از یک محلول لنز جدید استفاده شود و محلول قبلی دور ریخته شود.

لنز آبی عسلی تیره دور دار (دور مشکی) را از برند فستیوال مورنینگ تهیه کنید. لنز فستیوال مورنینگ یکی از برندهای بسیار مشهور در زمینه ی لنزهای تماسی است.

این برند در زمینه ی لنز طبی نیز بسیار موفق ظاهر شده است. این لنزها از وضوح و شفافیت دید بالایی برخوردار است.

برای خرید لنز طبی رنگی نسخه ی اپتومتریستتان را داشته باشید بهتر است. همچنین بهتر است بیش از سه ماه از تاریخ نسخه تان نگذشته باشد.

چون شاید در فاصله ی زمانی بیشتر شماره ی چشمتان تغییر کند و نتواند از لنزتان آن طورکه انتظار دارید نتیجه بگیرید.

قیمت لنز آبی عسلی

قیمت لنز آبی عسلی از 160 هزار تومان تا 790 هزار تومان متغیر است. لنز رنگی فستیوال، لنز رنگی آرین و لنز رنگی بلا جز مناسب ترین لنزهای آبی عسلی است.

برای خرید این لنزها و لنز آبی سبز می توانید به سایت لنزرنگی مشاهده کرده و به صورت آنلاین استعلام قیمت بگیرید.

گرانترین برندهایی که دارای این طیف رنگی هستند، لنز رنگی ویکتوریا، لروه و لورنس می باشند. لنز رنگی لروه و لورنس سالانه هستند. اما لنزهای ویکتوریا جز لنزهای فصلی هستند.

لنزهای تماسی حتی لنزهای سالانه برای استفاده ی دائمیم ناسب نیستند. این لنزها را حتما باید قبل از تاریخ انقضای آن تعویض کنید.

توجه داشته باشید این لنزها نبایدبه صورت دائمی استفاد شوند. تنها لنزهای روز و شب ایراپتیکس را می توان برای یک ماه مداوم استفاده کرد.

گرچه برخی از متخصصین اتفاق نظر دارند که آن لنزها را نیز باید قبل از خواب از چشم ها خارج کرد. قرار دادن لنزها در جالنزی و در محلول لنز بسیار مهم است.

در غیر این صورت لنزهایتان خشک و غیرقابل استفاده خواهد شد. اگر نگهداری از لنز آبی عسلی برایتان سخت است بهتر است از لنزهای روزانه استفاده کنید.

این لنزها نیاری به نگهداری ندارند و پس از هربار استفاده دور انداخته می شود. لنز آبی طوسی را می توانید در مدل های روزانه نیز تهیه کنید.

اگر ساعتهای طولانی بیرون از خانه هستید، بهتر است یک جالنزی و محلول لنز کوچک نیز همراه خود داشته باشید که در صورت احساس خستگی در چشم ها بتوانید لنزهایتان را برای مدتی خارج کرده و به چشم هایتان استراحت دهید.

سخن آخر

استفاده از لنزهای تماسی خیلی ارزان نیز نمی باشد. افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند باید محلول لنز و جالنزی نیز تهیه کنید.

همچنین به طور ماهانه به پرشک مراجعه کنند تا از سلامت چشم هایشان اطمینان حاصل کنند. اما زیبایی که این لنزها به چشم ها می دهد می تواند جبران این سختی ها باشد.

استفاده از عینک آفتابی همرا ه با لنزهای رنگی توصیه می شود. برخی از برندها قادر به فیلترینگ اشعه های مضر هستند.

اما این فیلترینگ به صورت صد در صد نخواهد بود. با استفاده از عینک آفتابی می تواند بهتر از چشم هایتان محافظت کنید.

اگر به اجبار مجبور به دراوردن لنز آبی عسلی خود شدید و جالنزی در دسترستان نبود می توانید از دو لیوان یکبار مصرف که با آب آشامیدنی پر شده است استفاده کنید.

فقط با علامت زدن روی لیوان ها لنز راست و چپ را از هم تفکیک کنید. در اولین فرصت لنزهایتان را از داخل لیوان یکبار مصرف خارج کرده و در محلول مخصوص لنز قرار دهید.

blank