لنز آبی طوسی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

نمایش 1–12 از 13 نتیجه

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Sheihk Beauty angel gray

لنز طوسی آبی تیره بدون دور

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Sheihk Beauty ring blue

لنز آبی طوسی دور دار

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision LB102

لنز آبی طوسی بدون دور

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision CM983N

لنز آبی مرکز طوسی دور دار

1.150.000 تومان

Urban Layer broadway blue 

لنز آبی طوسی با رگه های عسلی

950.000 تومان1.000.000 تومان

Amora Admiral

لنز طوسی آبی دور دار

600.000 تومان

Gloria cristal blue

لنز طوسی آبی مرکز عسلی دور دار

1.500.000 تومان1.800.000 تومان

Solotica Hidrocor grafite

لنز آبی طوسی بدون دور

1.500.000 تومان1.800.000 تومان

Solotica Natural grafite

لنز آبی طوسی تیره دور دار

600.000 تومان

Opera jurdy blue

لنز آبی طوسی مرکز عسلی دور دار

600.000 تومان

Opera light sky blue

لنز آبی با مرکز طوسی بدون دور

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Sheihk Beauty ice blue

لنز طوسی آبی دور دار

لنز آبی طوسی

لنز آبی طوسی یکی از لنزهای زیبایی بسیار پرطرفدار است که می توانید از سایت لنزرنگی تهیه کنید. این لنز رنگی با تلفیق دو لنز آبی و لنز طوسی ساخته شده است.

گرچه لنزهای آبی بیشتر برای افراد با پوست های روشن توصیه می شود، اما لنزهای آبی طوسی و لنز طوسی آبی به علت تنالیه ی خاصش برای تمامی رنگ پوست ها مناسب می باشد.

افراد با پوست های گرم و سرد می وانند از این لنز چشم استفاده کنند و از زیبایی چهره شان لذت ببرند. این لنز برای مهمانی و محیط های رسمی بسیار انتخاب مناسبی  است.

در صورتی که دوست دارید تغییرات رنگ چشمتان بیشتر باشد، می توانید لنز آبی طوسی روشن دور دار (دور مشکی) و یا روشن بدون دور را تهیه کنید.

این لنزها مخصوصا برای افراد با چشم های تیره بسیار مناسب است. اما اگر دوست دارید تغییرات کمتری در رنگ چشمانتان ایجاد شود، می توانید لنز آبی طوسی تیره دور دار (دور مشکی) و تیره بدون دور را تهیه کنید.

تفاوت لنزهای دور دار (دور مشکی) و بدون دور همان دور مشکی لنز است. لنزهای دور دار معمولا دارای قطر بزرگتری می باشد و باعث بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود.

در برخی از برندها این حاشیه ی مشکی به صورت یک حلقه ی ظریف و به صورت ظریف به کار رفته است. بدین ترتیب زیبایی خاصی به چشم ها می دهد.

برای دیدن انواع برندهایی که دارای این لنز رنگی هستند به صفحه این محصول مراجعه کنید. همچنین می توانید انواع دیگر لنزهای آبی مانند لنز آبی اقیانوسی و لنز آبی تیله ای را خریداری کنید.

تنوع محصولات این لنز رنگی بسیار بی نظیر است همچنین می توانید علاوه بر این لنزهای رنگی نمره دار را نیز راحتی از این قسمت تهیه کنید.

خرید لنز آبی طوسی

برای خرید لنز آبی طوسی نمره دار کافی است شماره ی لنز خود را انتخاب کنید. برای خرید لنز طبی رنگی بهتر است حتما در فاصله ی نزدیکی به خرید به یک اپتومتریست مراجعه کنید.

اگر هم برای نسخه خوانی چشم پزشک دچار تردید شده اید می توانید نسخه ی خود را برای کارشناس فرش مربوطه ارسال کنید تا شما را راهنمایی کند.

خرید انواع لنز رنگی و لنزطبی مانند لنز آبی سبز و لنز آبی عسلی از این سایت بسیار راحت است. شما پس از خرید در مدت زمان بسیار کوتاهی لنز خود را درب خانه دریافت خواهید کرد.

برای آرایش کردن همراه لنز بهتر است ابتدا دست هایتان را با آب وصابون بشورید. اگر از لوسیون های ملایم نیز استفاده کنید بهتر است.

شستن دست ها قبل از استفاده از لنز انتقال آلودگی ها و میکروب های روی دست به چشم را کاهش می دهد.

پس از شستن دستهایتان حتما آن ها را خشک کنید. خیس بودن دستها و استفاده از لنز آبی طوسی باعث چسبیده شدن لنز به دست ها می شود.

در این صورت قرار دادن لنزدرچشم سخت می شود. حالا که لنز را در چشمتان قرار داید می توانیدآرایشتان را انجام دهید.

اگر دارای چشمان خشک هستید و قصد دارید برای زمان طولانی از لنز استفاده کنید، می توانید از قطره ی چشمی نیز استفاده کنید.

استفاده از قطره ی چشمی باعث عدم تحریک پذیری چشم هایتان خواهدشد. توجه داشته باشید که استفاده از قطره ی چشمی باید قبل از قرار دادن لنز در چشم باشد.

قطره ی چشمی و استفاده از اشک های مصنوعی می تواند بسیار در مرطوب نگهداشتن چشم ها موثر عمل کند.

قبل از قرار دادن لنز در چشم، لنزهایان را محلول لنز بشورید. همچنین پس از خارج کردن لنز در چشم دوباره آن را بشورید و سپس در جالنزی قرار دهید.

قیمت لنز آبی طوسی

برای مشاهده ی قیمت لنز آبی طوسی به سایت لنزرنگی مراجعه کنید. برندهایی زیادی را مشاهده می کنید که دارای این رنگ لنز می باشد.

لنز رنگی اپرا محصولی از کره دارای این نمونه لنز است. این لنز در دو نوع فصلی و سالانه تولید می شود. لنزهای رنگی اپرا دارای محتوای آب 38 درصد است که راحتی چشم ها را تضمین می کند.

برند دیگری که می توانید از آن این طیف رنگی را تهیه کنید، لنز رنگی رز است. اگر دوست دارید با خرید یک لنز فوق العاده بقیه افراد را تحت تاثیر قرار دهید، برند سولوتیکا را انتخاب کنید.

لنز رنگی سولوتیکا سوپر نچرال می باشد و زیبایی چشم هایتان را چند برابر خواهد کرد. لنز شیخ بیوتی و لابلا نیز دارای این طیف رنگی است.

اگر قصد آرایش کردن با لنزها را دارید، بهتر است از پرایمر پلک استفاده کنید. استفاده از این پرایمر از ریزش سایه های چشمی به داخل چشم جلوگیری می کند.

بدین ترتیب بروز حساسیت و قرمزی چشم تا حد زیادی کاهش پیدا خواهد کرد. استفاده از پرایمرها مخصوصا در محیط های گرم بسیار توصیه می شود.

سایه های کرمی نسبت به سایه های پودری برای استفاده از لنز آبی طوسی بسیار مناسب است. این سایه ها احتمال ریزشش به داخل چشم صفر درصد است.

اگر هم اصرار بر استفاده از سایه های پودری را دارید، دقت کنید که سایه ها به داخل چشمتان نریزد. در این صورت امکان تحریک چشم ها بسیار بالا است.

برای کشیدن خط چشم فقط از خط چشم های مدادی و در پلک خارجی تان استفاده کنید. کشیدن خط چشم در پلک داخل قطعا باعث بروز قرمزی چشم ها خواهد شد.

همچنین استفاده از خط چشم های مایع نیز توصیه نمی شود. کشیدن خط چشم داخل پلک باعث مسدود شدن غدد اشکی نیز خواهد شد.

سخن آخر

استفاده از لنزهای رنگی در عین حالی که بسیار ساده است اصول خاص خود را دارد. حتما باید قبل از استفاده و خرید لنز آبی طوسی با این اصول و مقررات آشنا شوید.

اطلاعات صحیح را از سایت های معتبر و یا افراد مطلع دریافت کنید. استفاده از لنزهای تماسی بسیار راحت می باشد.

اما اگر نکات بهداشتی و ساعت های مجاز استفاده از لنز را رعایت نکنید، امکان دارد در حین استفاده از لنز تماسی با مشکلاتی مانند عفونت چشم و افتادگی پلک رو به رو شوید.

همچنین حتما لنزهای رنگی تان را از مراکز معتبر و نمایندگی لنز رنگی تهیه کنید. لنز آبی یاقوتی نیز یکی از لنزهای زبایی است که می توانید خریداری کنید.

blank