لنز فیروزه ای ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش یک نتیجه

550.000 تومان

FreshLook CB turquoise

لنز فیروزه ای دور دار

لنز فیروزه ای

یکی از مدلهای لنز رنگی که شاید کمتر مورد توجه افراد قرار گرفته است لنز فیروزه ای است. این لنز یکی از مدلهای بسیار زیبا و خوش رنگ لنز رنگی است که می توانید با استفاده از آن زیبایی چشم هایتان را چند برابر کنید.

این لنز مانند دیگر مدل های لنز رنگی مانند لنز قهوه ای دارای مدل روشن و تیره است که میتوانید با توجه به رنگ اصلی چشمتان انتخاب کنید.

لنز فیروزه ای روشن بدون دور و تیره بدون دور تقریبا دارای تنالیته ی رنگ لنز آبی را دارد. اما لنز فیروزه ای روشن دور دار (دور مشکی) و تیره دور دار (دور مشکی) کمی دارای تناژ رنگی منحصر به فردتری است.

در لنز رنگی فرشلوک کالربلندز مدل ترکوئیز میتوانید مدل های دور دار این لنز رنگی را مشاهده کرده و در صورت تمایل تهیه کنید.

برند فرشلوک یکی از محصولات کمپانی بزرگ آلکان در آمریکا است. این لنزها به خاطر کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

لنزهای این کمپانی به گونه ای طراحی و ساخته شده است که به هیچ عنوان هنگامی که در چشم میباشد احساس نمی کنید که از لنز چشم استفاده کرده اید.

این لنزها دارای قطر 14.5 میلیمتر و انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر است. استفاده از ماده ای کاملا یونی به نام Phemfilcon A باعث شده است که علاوه بر حفظ رطوبت چشم ها، لنزها در برابر چسبندگی پروتئین های چشم و آلودگی های محیط نیز مقاوم باشد.

همچنین لنزهای کمپانی آلکان مانند ایراپتیکس از اکسیژن رسانی بالایی نیز برخوردار میباشد. در مجموع لنزهای این کمپانی یک انتخاب عالی برای برطرف کردن عیوب انکساری و همچنین تغییر رنگ چشم است.

لنزهای طبی رنگی فرشلوک از بازه ی منفی 6 تا صفر از سایت لنز رنگی قابل تهیه است.

خرید لنز فیروزه ای

برای خرید لنز فیروزه ای و دیگر لنزهای رنگی مانند لنز مشکی به نمایندگی لنز رنگی مراجعه کنید. مراجعه به آرایشگاه ها برای خرید لنز رنگی بزرگ ترین اشتباهی است که می توانید برای انتخاب لنز رنگی مرتکب شوید.

لنزهای رنگی مانند لنزهای طبی یک نوع لنز تماسی است که در تماس مستقیم با چشم قرار می گیرد. در صورت خرید یک لنز اشتباه و یا یک لنز فاقد کیفیت می توانید سلامت چشم هایتان را به خطر بیندازید.

هنگام خرید لنز فیروزه ای و یا هر مدل لنز دیگری باید توجه داشته باشید که پلمپ آن از قبل باز نشده باشد. همچنین به برند آن توجه داشته باشید که جز برندهای تایید شده توسط سازمان غذا و دارو آمریکا باشد.

برخی از فروشگاه ها بدون توجه به حیاتی بودن این موضوع و فروش انواع برندهایی که زیاد شناخته نیستند و به خاطر سود جویی سلامت چشم افراد را به خطر می اندازند.

چشم ها رکن اساسی در زیبایی افراد است و می توانید با یک انتخاب اشتباه ضربه ی بزرگ و جبران ناپذیری به سلامت چشم هایتان وارد کنید.

با پیشرفت تکنولوژی و دسترسی راحت افراد به اینترنت دسترسی به نمایندگی های مجاز فروش بسیار راحت شده است.

افراد از هر شهری و از هر مکان جغرافیایی می توانند به راحتی به این فروشگاه ها لینک شده و محصول مورد نظر خود را تهیه کنند.

وب سایت لنزرنگی یکی از این مراکز معتبر فروش لنز است که می توانید به راحتی به این وب سایت لینک شده و لنز مورد نظر خود را سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید.

در این وب سایت می توانید به راحتی لنز مورد نظر خود را به تفکیک رنگ و یا برند جست و جو کنید. از این رو دارای دسترسی بسیار راحتی است.

قیمت لنز فیروزه ای

قیمت لنز فیروزه ای یک از پارامترهای تاثیر گذار در خرید یک لنز می باشد. اما بهتر است بیشتر از این که به قیمت لنز رنگی توجه داشته باشید به کیفیت آن توجه داشته باشید.

منظور ما این نیست که اگر لنزی ارزان قیمت است، بی کیفیت است. به عنوان مثال لنز رنگی آرین در عین حالی که قیمت مناسبی دارد، دارای کیفیت قابل قبولی است.

اما بهتر است در انتخاب لنز پارامترهای دیگری مانند قطر، انحنای پایه، درصد رطوبت و میزان اکسیژن رسانی لنز را مد نظر قرار دهید.

البته فاکتورهای بسیار دیگری نیز وجود دارد که می توانید هنگام خرید لنز به آن توجه داشته باشید. به عنوان مثال محافظت از چشم در برابر اشعه های مضر یکی از عواملی است که برای افرادی که زیاد در معرض کامپیوتر و یا بیرون خانه هستند اهمیت دارد.

مقاومت لنز در برابر آلودگی های میحطی برای افرادی که دارای چشمان حساس و مستعد آلرژی هستد اهمیت خواهد داشت.

نازک بودن و ضخامت کم لنز برای راحتی بیشتر لنزها و حفظ ظاهر طبیعی چشم ها بسیار حائز اهمیت است.

همانطور که متوجه شدید عوامل بسیار زیادی است که باید هنگام خرید لنز فیروزه ای به آن توجه داشته باشید تا بتوانید یک لنز مناسب و صحیح تهیه کنید.

وجود برندهای بسیار متنوع با رنگ بندی های جذابشان می توانند کمی شما را دچار شک و تردید کنند. می توانید برای خرید مطمئن برای مشاوره ی بیشتر با کارشناسان سایت و یا اپتومتریست خود در ارتباط باشید.

هنگام خرید لنز رنگی به مدت زمان مصرف لنز نیز توجه داشته باشید و بیشتر از زمانی که کمپانی اجازه ی استفاده داده است از لنزتان استفاده نکنید.

سخن آخر

لنزهای رنگی مانند لنزهای طبی دارای طول عمرهای متفاوت روزانه، فصلی و سالانه می باشد. لنزهای روزانه به علت طول عمر کوتاهشان و این که یمبار مصرف هستند استفاده ی بسیار راحتی دارند.

این لنزها باید پس از هربار استفاده دور انداخته شود و نیازی به مراقبت و نگهداری ندارند. اما در صورتی که لنزهای فصلی و سالانه را برای خرید انتخاب می کنید توجه داشته باشید که این لنزها چون برای مدت زمان طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند حتما نیاز به مراقبت دارند.

برای مراقبت و نگهداری لنزهای فصلی و سالانه مطمئن ترین روش استفاده از محلول لنز می باشد. همچنین نکته ای بسیار مهمی دیگری که در حین استفاده از لنز رنگی باید به آن توجه داشته باشید نخوابیدن با این لنزها است.

همچنین باید ابتدا لنز فیروزه ای را در چشم قرار دهید و سپس اقدام به آرایش کنید. در صورت داشتن سوال بیشتر از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در سایت با کارشناسان در ارتباط باشید.

blank