آرایش چشم برای هر رنگ چشم - لنز رنگی

آرایش چشم برای هر رنگ چشم

آرایش چشم برای هر رنگ چشم

آیا تا به حال به جادوی آرایش و تاثیر آن بر زیبایی چهره فکر کرده اید؟ گرچه خرید لنز رنگی می تواند کار شما را در زیبایی و تغییر چهره بسیار جلو بیندازد، اما با استفاده از یک آرایش زیبا و متناسب با رنگ چشمتان می توانید زیبایی چند برابری به چهره ی خود بدهید.

استفاده از خط چشم، ریمل و سایه ی متناسب با فرم چشم و رنگ چشم می تواند باعث تقویت رنگ چشمتان شود و آنها را به کانون اصلی صورتتان تبدیل کند.

با ما همراه باشید تا بدانید پس از خرید هر لنز رنگی، چه آرایشی به کار ببرید تا بتوانید زیبایی طبیعی و زنده تری به چشم هایتان دهید.

چشمان قهوه ای

اگر دارای چشمان قهوه ای رنگ هستید و یا با خرید لنز قهوه ای، این رنگ را به چشمان خود هدیه داده اید، قدرت انتخاب بیشتری برای انتخاب رنگ ها و سایه ها دارید. این رنگ جز رنگ های خنثی قرار دارد. استفاده از رنگ های متضاد باعث برجسته تر شدن چشم ها می شود.

رنگ هایی مثل رنگ قهوه ای، طلایی و بنفش رنگ هایی منحصر به فرد و جذاب برای چشمان قهوه ای رنگ است. این رنگ ها برای داشتن چهره ای جذاب کفایت می کند.

اما اگر به دنبال رنگ هایی برای آرایش ملیح تر هستید، می توانید از رنگ هایی مانند هلویی و برنزی استفاده کنید. این سایه ها نزدیک به رنگ پوست هستند و زیبایی طبیعی به چهره می دهند.

به خاطر بسپرید که استفاده از سایه هایی با تنالیته قرمز و قهوه ای به چشمهای شما عمق بیشتری می بخشد، درحالی که استفاده از رنگ هایی مانند طلایی و برنزی باعث درخشش بیشتر چشمانتان خواهد شد.

چشمان آبی

لنز آبی در ترکیب رنگ های مختلفی از برندهای گوناگون موجود است که می توانید با استفاده از آن ها رنگ چشمانتان را به رنگ آبی دریا و یا آسمان تغییر دهید.

رنگ آبی جز رنگ های سرد به شما می آید، پس برای این که تعادل را در چهره و چشمهایتان حفظ کنید و بتوانید حالتی زیبا و طبیعی به چهره تان ببخشید، باید از رنگ های گرم بیشتر در میکاپتان استفاده کنید.

سایه هایی مانند قهوه ای روشن، برنزی، هلویی و یاسی می تواند زیبایی چشم های شما را بدون کم و کاست نمایان کند.

برای این که درخشش چشم های آبی خود را بیشتر کنید از قهوه ای روشن و یا طلایی استفاده کنید. این سایه ها  معجزه می کنند.

چشمان سبز

لنز سبز را برای تغییر رنگ چشم خود انتخاب کرده اید؟ از سایه بنفش برای تکمیل زیبایی چشم هایتان استفاده کنید. افرادی که به طور حرفه ای به مد و زیبایی فعالیت می کنند، می گوینند که رنگ بنفش بهترین مکمل برای رنگ سبز است.

رنگ های نقره ای، آبی و یا سبز به هیچ عنوان برای این رنگ چشم مناسب نیستند. پس از استفاده از این سایه ها برای چشمان سبز رنگ خود خودداری کنید.

رنگ بنفش، طوسی تیره، شرابی و ارغوانی ایده آل ترین رنگ هایی هستند که می توانید متناسب با رنگ پوستتان برای ایجاد حالت دراماتیک و یا ظریف از آن ها استفاده کنید.

چشمان عسلی

چشمان عسلی، فندقی و یا قهوه ای بسیار روشن از جمله رنگ چشم هایی هستند که می توان از رنگ های متفاوتی برای میکاپ آن ها روشن کرد.

اگر از لنز عسلی خالص استفاده می کنید، می توانید از رنگ های قهوه ای، خاکستری و یا برنزی برای درخشش بیشتر چشم هایتان استفاده کنید. این چشم ها با خطم چشم های طلایی نیز بسیار زیبا و دوست داشتنی خواهد شد.

اما اگر از لنزهای عسلی ترکیبی با دیگر رنگ ها استفاده می کنید می توانید از رنگ ترکیبی با لنز الهام گرفته و در سایه چشمتان از آن استفاده کنید.

همه چیز به نظر و سلیقه ی خودتان بستگی خواهد داشت. این که بخواهید ظاهری ظریف داشته باشید و یا این که بخواهید زیبایی چشمگیری به چهره تان دهید با تغییر این رنگ ها امکان پذیر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank