لنز سبز یخی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 2 نتیجه

650.000 تومان750.000 تومان

Clear Vision G0823

لنز سبز یخی دور دار

460.000 تومان850.000 تومان

Festival ice green

لنز سبز یخی دور دار

لنز سبز یخی

لنز سبز یخی یکی از لنزهای جذاب از لنز یخی است. این نمونه از لنز رنگی مناسب برای افراد با پوست های روشن مناسب است.

برای خرید لنز رنگی باید یک سری از نکات مورد توجه قرار دهید:

قطر لنز: لنزهای مختلف دارای قطرهای مختلف می باشند. شما باید سایز لنزتان را مطابق با سایز چشمتان انتخاب کنید. لنز رنگی باید قادر باشد، قسمت رنگی چشمتان را کامل پوشش دهد تا طاهری زیبا و طبیعی به چشمتان دهد.

لنز سبز یخی روشن دور دار (دور مشکی) معمولا دارای سایز بزرگتری نسیت به لنز یخی روشن بدون دور است.

انحنای لنز: بیس کرو، همان انحنای لنز است. این پارامتر باعث می شود لنز بروی جشم کاملا بخوابد. این پارامتر نیز در چشم افراد مختلف فرق می کند. به همین دلیل کمپانی های تولید کننده ی لنز با انحنای لنزهای مختلف اقدام به تولید لنز چشم می کنند.

طبیعی بودن: طبیعی لنز یکی دیگر از پارامترهای مهم در خرید لنز طییعی بودن لنز در چشم است. طبیعی بودن لنز خود به فاکتورهای زیادی بستگی دارد.

مهم ترین فاکتوری که یک لنز در چشم طبیعی به نظر برسد، نزدیک بودن به رنگ پوست و رنگ چشم افراد است.

برخی از برندهای لنز سبز یخی نیز به علت طراحی به خصوصی که دارند دارای رنگ های بسیار طبیعی هستند که کاملا با هر رنگ چشمی زیبا خواهد بود.

اما دقت در رنگ پوست و خرید لنز بر اساس آن باعث طبیعی تر جلوه دادن لنز در چشم خواهد شد. به عنوان مثال لنز آبی یخی با پوست های روشن هم خوانی بیشتری دارد.

اما لنز عسلی یخی برای افراد با پوست های تیره نیز مناسب است. بنابراین رنگ پوست در انتخاب لنز بسیار تاثیر گذار است.

خرید لنز سبز یخی

با توجه به نکات بالا می توانید بررسی کنید آیا لنز سبز یخی برایتان مناسب است یا خیر. سپس اقدام به خرید آن کنید.

لنز سبز یخی تیره دور دار (دور مشکی) و تیره بدون دور جز رنگ های طبیعی تر هستند. برای دیدن انواع مدل های لنزهای سبز یخی به این صفحه محصول مراجعه کنید.

برندهای فستیوال و لنز رنگی کلیرویژن دارای این نوع لنز می باشد. لنز رنگی فستیوال مورنینگ جز لنزهای فصلی می باشد. این لنز محصولی از آمریکا می باشد.

لنزهای رنگی فستیوال از بهترین مواد و با استفاده از به روز ترین تکنولوژی ها ساخته شده است. این لنز با محتوای آب حدود 39 درصد راحتی فوق العاده ای به دنبال خواهد داشت.

در حین استفاده از این لنز حتی در زمان های طولانی احساس ناراحتی و خستگی در چشم هایتان نخواهید کرد. همچنین این لنز باعث خشکی چشم نخواهد شد.

لنزهای رنگی فستیوال دارای قطر 14.00 میلیمتر و منحنی پایه ی 8.7 میلیمتر است. این لنز سبز یخی با اکسیژن رسانی بالایی که دارد سلامت چشم ها را تضمین می کند.

این برند داراری لنز طوسی یخی نیز است که در صورت علاقه مندی می توانید آن را تهیه کنید. برای خرید انواع مدل های لنز سبز یخی می توانید به سایت لنز رنگی مراجعه کنید.

این سایت دارای انواع مدل های لنز رنگی از برندهای مختلف است. تمامی مدل های لنز چشم که در این فروشگاه عرضه می شوند، دارای شماره ی بهداشت می باشد.

برای خرید لنز رنگی بسیار اهیمت دارد که از مراکز معتبر و نمایندگی لنز رنگی، لنز خود را تهیه کنید. تهیه این نوع لنز از مراکز غیر مجاز باعث ایجاد آسیب های غیر فابل جبران به چشم ها را در پی خواهد داشت.

قیمت لنز سبز یخی

قیمت لنز سبز یخی در مارک لنز رنگی متفاوت می باشد. به عنوان مثال لنزهای رنگی کلیر ویژن از لنزهای رنگی فستیوال گرانتر است.

یکی از علت های تفاوت قیمت این لنز با لنز فستیوال در این است، که لنز رنگی کلیرویژن سالانه است. لنزهای سالانه به علت این که زمان طولانی تری می توان از آن استفاده کرد، دارای قیمت بالاتری است.

لنزهای کلیرویژن دارای قطر 14.2 میلیمتر با انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر است. این لنزها نیز با داشتن محتوای آب 38 درصد با حفظ رطوبت چشم حس خوشایندی به دنبال خواهد داشت.

بهتر است هنگام خرید لنز رنگی به کیفیت آن بیشتر از قیمت آن توجه داشته باشید. بهترین برند لنز رنگی، لنزی است که اول از همه سلامت چشم ها را تضمین کند.

لنزها نباید هنگام استفاده باعث خشکی چشم شود. در این صورت امکان ساییدگی قرنیه و زخم قرنیه وجود خواهد داشت.

همچنین لنز سبز یخی باید بتوانند رنگ چشم را کاملا و به طور یکنواخت تغییر دهند. لنزهای رنگی با کیفیت به گونه ای ساخته شده اند که قسمت رنگی آن با چشم در تماس مستقیم نباشد.

لنزهای رنگی با کیفیت باعث سوزش و قرمزی چشم نخواهد شد. همچنین واکنش های آلرژی به دنبال نخواهد داشت.

برخی از برندها علاوه بر قیمت ارزانی که دارند دارای کیفیت قابل قبولی نیز می باشند. به عنوان مثال لنز رنگی آرین از جمله لنزهای با کیفیت با قیمت مناسب است.

برخی از برندها در زمینه ی لنز طبی رنگی بسیار عالی بوده اند. به عنوان مثال لنزهای رنگی ایراپتیکس علاوه بر کیفیت بسیار بالا در تصحیح دید، دارای رنگ های زیبا و جذابی نیز است.

این برند دارای لنز قهوه ای یخی زیبایی است. بنابراین با توجه به انتظارات خود از لنز رنگی می توانید اقدام به خرید لنز کنید.

نکات آرایش حرفه ای

آرایش کردن با لنز چشم باعث زیباتر شدن چهره خواهد شد. به شرطی که اصول و قواعد آرایش با لنز سبز را بدانید.

قبل از از هرچیز باید نحوه ی استفاده از لنز را آشنایی داشته باشید. برای قرار دادن لنز در چشم ابتدا باید دست هایتان را بشورید.

حالا لنزتان را ابتدا با محلول لنز بشورید. برای شستن لنز سبز یخی کافی است یک الی دو قطره از لنز را بروی آن بچکانید سپس با سر انگشت به آرامی دو سمت آن را ماساژ دهید.

حالا لنز را در چشمتان قرار دهید. با یکی دو بار پلک زدن اطمینان حاصل کنید که لنز به درستی در چشم قرار گرفته است. احساس ناراحتی نمی کنید.

حالا می توانید آرایش مورد نظر خود را انجام دهید. بهتر است برای آرایش چشم از سایه های غیر پودری استفاده کنید تا امکان ریزش آن به داخل چشم کمتر باشد.

استفاده از ریمل مشکی و سایه ی دودی باعث زیباتر شدن چشمهایتان با این نوع لنز خواهد شد.

blank