لنز طوسی آبی سبز ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 6 نتیجه

900.000 تومان950.000 تومان

Amora rapunzel

لنز طوسی آبی سبز دور

1.500.000 تومان1.800.000 تومان

Solotica Hidrocor parati

لنز طوسی ته مایه آبی سبز بدون دور

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

Hypnose adriana

لنز طوسی آبی ته مایه سبز دور دار

720.000 تومان850.000 تومان

PolyVue ocean gray

لنز طوسی با ته مایه آبی سبز بدون دور

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Lazord pure avela

لنز طوسی آبی سبز روشن بدون دور

1.300.000 تومان1.400.000 تومان

Lazord magic ice

لنز طوسی آبی سبز دور دار

لنز طوسی آبی سبز

لنز طوسی آبی سبز یکی از زیر مجموعه های لنز طوسی و لنز طوسی سبز می باشد. این لنز از ترکیب سه رنگ طوسی، آبی و سبز ساخته شده است.

این لنز یکی از رنگ های بی نظیر و منحصر به فرد برای بانوان می باشد که بیشتر در مهمانی ها و مراسم خاص از آن استفاده می شود.

در حال حاضر لنزهای طوسی سبز آبی توسط سه کمپانی پلی ویو، لازورد و هیپنوس ارائه می شود.

هر سه ی این کمپانی جر کمپانی های بزرگ تولید کننده ی لنزهای رنگی می باشند که می توانید مدل های دیگر لنز طوسی، مانند لنز طوسی سبز آبی و یا طوسی عسلی را نیز تهیه کنید.

مشخصات این لنز در کمپانی های مختلف کمی متفاوت می باشد. به عنوان مثال لنزهای طوسی آبی سبز هیپنوس جز لنز طوسی آبی سبز دور دار (دور خط مشکی) می باشد.

این برند که انواع لنزهای دست ساز را تولید می کند برندی بسیار با کیفیت و گران قیمت می باشد. به طور کلی این برند چز برندهای لاکچری قرار گرفته است.

خوشبختانه این مدل لنز در لنز رنگی هیپنوس دارای لنز طوسی سبز نمره دار یا همان طبی نیز می باشد که کار را برای افرادی که دچار مشکلات بینایی هستند راحت کرده است.

لنزهای طوسی سبز این برند بسیار خوشرنگ هستند و رنگ چشم را کاملا تحت تاثیر قرار می دهند. این لنز حتی تیره ترین چشم ها نیز بسیار کارا خواهد بود.

لنزهای طوسی سبز هیپنوس دارای انحنای پایه ی 8.6 میلیمتر و قطر 14.00 میلیمتر می باشد. مدت زمان استفاده از این لنز سالانه می باشد.

اما لنزهای طوسی سبز لنز رنگی پلی ویو بدون دور می باشند. لنزهای طوسی سبز بدون دور به علت حفظ ظاهر طبیعی چشم طرفداران بیشتری دارند.

خرید لنز طوسی آبی سبز

خرید لنز طوسی سبز به راحتی از سایت لنزرنگی امکان پذیر است. در هر وقت از شبانه روز با مراجعه بهاین سایت می توانید اقدام به ثبت سفارش خود کنید.

اگر دوست دارید لنز طوسی سبز بدون دور سفارش دهید می توانید مدل اوشن گری پلی ویو و یا مدل پیور اولا لنز رنگی لازورد را سفارش دهید.

اما اگر دوست دارید از لنزهای طوسی سبز دور دار استفاده کنید می توانید مدل مجیک آیس لازورد و یا مدل آدریانا هیپنوس را سفارش دهید. هر دو مدل فوق دور دار (دور خط مشکی) می باشند.

لنزهای پلی ویو ساخت کره ی جنوبی و جز برندهای بسیار پرطرفدار در ایران می باشد. راحتی، رنگ بندی زیبا و طبیعی و دوام بالای محصولات آن زبان زد خاص و عام است.

این مدل از لنز برای افرادی که دارای چشمان خشک می باشند بسیار مناسب است. رنگ این لنز طوسی آبی سبز روشن است.

مدت زمان استفاده از لنز نیز مانند لنزهای هیپنوس سالانه است. انحنای پایه ی این لنز 8.6 میلیمتر و قطر آن 14.5 میلمیتر می باشد.

لنزهای سالانه در ویال های شیشه ای به فروش می رسند که می توانید آن را از لنزهای فصلی و روزانه تشخیص دهید.

این برند نیز دارای لنزهای طبی رنگی می باشد. پوشش نمره ی این لنز بین منفی 0.5 تا منفی 10 است. منظور از شماره ی منفی این ات که تنها برای افراد نزدیک بین قابل استفاده است.

افرادی که دور را خوب می بینند اما در دید نزدیک مشکل دارند، افراد دور بین گفته می شوند که نمی توانند از لنزهای رنگی این برند استفاده کنند.

برند لازور دارای دو مدل لنز طوسی سبز تیره و روشن است. این دو رنگ دور دار و بدون دور هستند می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افراد با پوست های روشن باشد.

قیمت لنز طوسی آبی سبز

قیمت لنزهای طوسی آبی سبز درمدل های مختلف بسیار متفاوت است. اما به طور کلی این رنگ جز رنگ های خاص و لاکچری می باشد که نسبت به دیگر رنگ ها دارای قیمت بالاتری می باشد.

مدت زمان استفاده از لنزها باعث تغییر قیمت لنز خواهد شد. به عنوان مثال لنزهای سالانه گرانتز از فصلی و لنزهای فصلی گرانتر از روزانه می باشد.

برند بودن یک لنز نیز باعث افزایش قیمت آن خواهد شد. به عنوان مثال لنزهای برند لازورد و هیپینوس به علت نام تجاری خاص آن گرانتر است.

تکنولوژی استفاده شده در ساخت لنز نیز در تعیین قیمت لنز بسیار تاثیر گذار می باشد. اکثرا در ساخت لنزها از فناوری هیدروژل و یا سیلیکون هایدروژل استفاده می شود.

این فناوری باعث اکسیژن رسانی بهتر به لنز و حفظ رطوبت بشتر چشم ها می شود. برخی از لنزها برای رطوبت رسانی بهتر به چشم از تکنولوژی هایی مانند aquawetting استفاده می کنند.

اگر لنزی بتواند از شچ در برابر اشعه های مضر uv نیز محافظت کند قیمت بالاتری خواهد داشت. مواد به کار رفته در ساخت لنزها نیز بسیار متفاوت می باشد.

استفاده از مواد متفاوت باعث باعث بروز ویژگی های منحصر به فردی در لنزها خواهد شد. لنزهای نمره دار که در گروه لنزهای طبی قرار می گیرند نسبت به لنزهای بدون نمره گرانتر است.

برای خرید لنز طبی رنگی بهتر است توصیه نامه پزشک را نیز همراه داشته باشد که در خرید شماره لنز دچار اشتباه نشوید.

برخی از رنگ ها نیز به خاطر منحصر به فرد بودنشان دارای قیمت بالاتری هستند. به عنوان مثال لنز طوسی تیله ای و یا لنز طوسی آبی نیز جز زنگ های خاص و لاکچری محسوب می شود.

نکات آرایش حرفه ای

برای داشتن یک آرایش بی نقص و زیبا پس از استفاده از این لنز بهتر است نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

  • آرایشتان را متناسب با فصل انتخاب کنید.
  • در فصل های گرم از زدن کرم پودرهای سنگین و براق خودداری کنید.
  • در تابستان سعی کنید از سبک های آرایشی سبک و لایت استفاده کنید.
  • در فصل سرما بهتر است از رنگ های گرم برای آرایشتان استفاده کنید.
  • رنگ آرایشتان را متناسب با رنگ لنز انتخاب کنید.
  • در صورت علاقه به سبک های آرایشی خلیجی هنگام استفاده از این لنز از رنگ های سبز و آبی نیز استفاده کنید.
  • استفاده از مژه مصنوعی و سایه های کمرنگ دودی با این لنز زیباتر خواهد بود.
  • خط چشم را متناسب نوع فرم چشمتان انتخاب کنید.
  • استفاده از پرایمر قبل از آرایش باعث یکدست دیده تر شدن پوست تان خواهد شد.
  • استفاده از پرایمر برای کسانی که به آرایش غلیظ نیز علاقه ندارند بسیار مناسب خواهد بود.
  • هنگام استفاده از لنز طوسی سبز روشن دوردار از خط چشم رنگی استفاده کنید.
blank