لنز سبز یشمی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 11 نتیجه

950.000 تومان1.000.000 تومان

Senorita charming brown

لنز سبز یشمی دور دار

950.000 تومان1.000.000 تومان

Senorita jadeite

لنز سبز یشمی دور دار

750.000 تومان

Soleko Twins jade

لنز سبز یشمی دور دار

1.200.000 تومان

Dahab Gold aqua

لنز سبز یشمی دور دار

1.200.000 تومان

Dahab Gold gray green

لنز سبز یشمی دور دار و بدون دور

1.000.000 تومان1.100.000 تومان

Ice Color coral

لنز سبز یشمی بدون دور

850.000 تومان1.200.000 تومان

La’Bella Real smoky

لنز سبز یشمی دور دار

1.200.000 تومان

Soleko solitaire Jade

لنز سبز یشمی بدون دور

750.000 تومان850.000 تومان

Stella Colors lima green

لنز سبز یشمی دور دار

950.000 تومان1.000.000 تومان

Luminous Green

لنز سبز یشمی روشن بدون دور

950.000 تومان1.000.000 تومان

Luminous Dazzling Green

لنز سبز یشمی دور دار

لنز سبز یشمی

لنز سبز یشمی یکی از لنزهای خوش رنگ و بسیار پرطرفدار در میان لنزهای رنگی است. این لنز در زیر مجموعه لنز سبز قرار می گیرد.

این لنز به علت تناژ رنگی تقریبا تیره ای که دارد با بیشتر رنگ پوست ها ست می شود. رنگ پوست های روشن و سفید اگر از این لنز استفاده کنند، باعث بیشتر روشن دیده شدن پوست می شود.

استفاده از این لنز رنگی در این رنگ پوست باعث درخشش بیشتر چشم ها می شود.این افراد بهتر است رنگ موهای تیره مانند مشکی و یا قهوه ای تیره را انتخاب کنند.

افراد با پوست های گندمی و زیتونی نیز می توانند از این لنز استفاده کنند. استفاده از این لنز در این افراد با این رنگ پوست باعث می شود چشمان حالی مات و فریبنده به خود بگیرد.

این افراد می توانند برای رنگ مو از رنگ های کاراملی و نسکافه ای استفاده کنند. لنزهای سبز یشمی برای افراد با پوست های تیره مناسب نخواهد بود.

اگر این افراد علاقه مند به استفاده از این رنگ لنز هستند بهتر است از لنز سبز یشمی روشن بدون دور استفاده کنند.

این مدل لنز نسبت به لنز سبز یشمی تیره بدون دور می تواند تغییرات زیباتری در چهره ی این افراد با این رنگ پوست ایجاد کند.

لنز سبز یشمی روشن دور دار (دور مشکی)، نیز می تواند انتخاب خوبی برای این افراد باشد. اما لنز سبز یشمی تیره دور دار (دور مشکی) باعث ایجاد چهره ای یکنواخت خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه ی خرید این لنز می توانید تا پایان متن ما را همراهی کنید.

خرید لنز سبز یشمی

این لنز چون جز لنزهای رنگی بسیار پر طرفدار و محبوب از لنزهای رنگی است، کمپانی های زیادی اقدام به تولید این رنگ کرده اند.

برای این که به راحتی به تمامی این مدل ها دسترسی داشته باشید، می توانید به سایت لنزرنگی مراجعه کنید.

لنزرنگی نمایندگی فروش لنز سبز یشمی در تهران است. این سایت دارای تمامی مدل ها و برندهای این رنگ می باشد.

با مراجعه به صفحه ی این محصول می توانید با توجه به برند و یا با توجه رنگ و طرح مورد نظر، اقدام به خرید لنز سبز یشمی کنید.

این رنگ در مدل ها و رنگ های دیگر مانند لنز سبز زمردی، لنز سبز طوسی و لنز سبز آبی و … نیز از همین سایت قابل تهیه است.

یکی از اصول مهم خرید انواع لنزهای رنگی، ایجاد هارمونی مناسب بین رنگ چشم و رنگ پوست می باشد. به همین منظور حتما هنگلام انتخاب رنگ لنز به رنگ پوستتان دقت کنید.

پس از آن رنگ چشم نیز در انتخاب رنگ بسیار حائز اهمیت است. اهمیت رنگ چشم پس از استفاده از لنز مشخص خواهد شد.

اگر دارای چشمان تیره هستید و دوست دارید رنگ چشم خود را به رنگ روشن تغییر دهید باید از لنزهایی که دارای پوشش رنگ بسیار بالا مثل برند دهب و یا لومینس هستند استفاده کنید.

اما اگر دوست دارید تغییرات عادی تر و نزدیک به رنگ چشم خود داشته باشید، لنز سبز یشمی انتخاب مناسبی خواهد بود.

لنزهای سبز یشمی دور دار (دور مشکی) بهترین انتخاب برای افراد با چشم های روشن است. با خرید این مدل لنز می توانند تغییرات بسیار زیبایی در ظاهر خود ایجاد کنند.

همچنین اگر قصد خرید لنز رنگی نمره دار را دارید، کافی است پس از انتخاب مدل و برند مورد نظر، در قسمت نمره، شماره ی چشم خود را وارد کنید.

قیمت لنز سبز یشمی

قیمت لنز سبز یشمی در هر برند، مدل و طرح متفاوت است. قیمت گذاری لنزها بر اساس فاکتورهای بسیار زیادی صورت می گیرد.

به عنوان مثال برند بودن یک لنز باعث افزایش قیمت لنز می شود. لنزهایی که برند شناخته می شوند پروسه و زمان بسیار طولانی را طی کرده اند که به این موفقیت رسیده اند.

این لنزها از لحاظ کیفیت، راحتی، رنگ بندی و طبیعی بودن بی نظیر هستند. عامل دیگری را که در قیمت گذاری لنزهای رنگی تاثیر گذار هستند، نمره دار و یا بدون نمره بودن آن ها هستند.

لنزهای بدون نمره همان لنزهای رنگی ساده هستند که تنها رنگ چشم را به یک رنگ به خصوص مانند سبز یشمی تغییر می دهند.

اما لنزهای رنگی نمره دار، لنزهای هستند که علاوه بر تغییر رنگ چشم، دید چشم افراد را تصحیح می کنند.

لنزهای سبز یشمی نمره دار نسبت به لنزهای سبز یشمی بدون نمره گران تر هستند. در برندهای مختلف نمره بندی لنزها متفاوت خواهد بود.

معمولا نمره بندی این لنزها در بازه ی 0.5 تا 10 قرار می گیرد. برخی از برندها دارای شماره های منفی و برخی دارای شماره های مثبت هستند.

شماره های منفی برای اصلاح دید دور و شماره های مثبت برای اصلاح دید نزدیک کاربرد دارد. هرچه یک لنز طبیعی تر باشد دارای قیمت بالاتری است.

لنزهایی که در طراحی خود از طراحی چشم انسان کمک گرفته اند، بروی چشم بسیار طبیعی می باشند و کمتر کسی به وجود لنز در چشم پی خواهد برد.

سایت لنزرنگی تمام سعی خود را کرده است تا بتواند تمامی مدل های لنز رنگی را با قیمتی مناسب در اختیار مصرف کننده قرار دهد.

همچنین با فراهم کردن بستری امن برای خرید آنلاین، امکان دسترسی به تمام مدل های لنز رنگی را برای تمامی افراد به راحتی فراهم کرده است.

نکات آرایش حرفه ای

برای داشتن یک آرایش حرفه ای و زیبا با لنز سبز یشمی می توانید از مدل های پشنهادی زیر استفاده کنید:

مدل اول

این مدل از آرایش، برای قرارهای کاری، مهمانی های دوستانه مناسب خواهد بود. در این آرایش پس از استفاده از لنز سبز از رنگ های بسیار ملیح و در حد کم استفاده می شود.

این سبک از آرایش به خاطر حفظ حالت طبیعی چهره بسیار پرطرفدار است. در این مدل آرایش ابتدا با استفاده از یک پرایمر مناسب تیرگی ها و رد جوش را محو می کنند.

سپس با استفاده از کرم پودر همرنگ با پوست (نهایتا یک درجه روشن تر و یا تیره تر از پوست) تمامی صورت را یکنواخت می کنند.

برای چشم ها از یک سایه ی دودی سفید بسیار کمرنگ استفاده می کنند. سپس با استفاده از یک خط چشم مشکی، خط چشم کوتاه می کشند.

برای زیباتر شدن چشم ها با استفاده از ریمل مشکی مخملی مژه ها را مرتب می کنند. برای آرایش لب نیز از رنگ های طبیعی مثل کالباسی، مرجانی، صورتی و یا رزی استفاده می کنند.

استفاده از رژ گونه در این نوع آرایش کاملا سلیقه ای است. معمولا افراد با کانسیلر قسمت گونه ها را مشخص تر می کنند.

مدل دوم

یکی از مدل های بسیار جذاب آرایش برای این رنگ از لنز استفاده از رنگ های یکنواخت سبز در آرایش است.

این مدل از آرایش بیشتر برای مهمانی هایی به خصوص مانند هالوین، بالماسکه و … مناسب است. در این سبک از آرایش افراد از مژه مصنوعی های بلند استفاده می کنند.

برای چشم ها از سایه های سبز و یکنواخت در تمامی نواحی پشت چشم استفاده می کنند. برای خط چشم می توان از یک خط چشم اکلیلی سبز استفاده کرد.

این افراد حتی برای رژ لب از سبزهای تیره استفاده می کنند. می توان برای جذابیت بیشتر چهره با استفاده از ماسک موی سبز، قسمتی از موها را به رنگ سبز تغییر داد.

همانطور که گفته شد این سبک آرایشی بسیار خاص و برای جشن های به خصوص یا پارتی های با تم مشخص استفاده خواهد شد.

معرفی انواع برندهای دارای لنز سبز یشمی

در این قسمت با برندهایی که دارای لنز سبز یشمی هستند آشنا خواهید شد. برای انتخاب و خرید راحت تر مدل ها در دو دسته ی دور دار (دور مشکی) و بدون دور تفکیک شده اند:

لنز سبز یشمی بدون دور

همانطور که در نام این لنزها مشخص است این لنزها بدون دور یا همان خط مشکی دور لنز است. لنزهای این مدل عبارت است از :

Ice Color coral

این لنز محصولی از شرکت آیس کالر ایتالیا است. این برند دارای بهترین لنزهای رنگی در سراسر جهان است.

لنزهای رنگی نمره دار آن نیز از کیفیت دید بالایی برخوردار است. این لنزها برای استفاده های طولانی مدت مناسب است و باعث خستگی نمی شود.

لنز رنگی آیس کالر در دو مدل فصلی و سالانه قابل تهیه است. این لنزها دارای قطر 14.00 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است.

لنزهای آیس کالر دارای ضخامت بسیار کم هستند. این لنزها کاملا بروی چشم می خوابد و هیچ گونه برجستگی بروی چشم ایجاد نمی کند.

Luminous Green

این لنز محصولی از شرکت لومینس است. این لنز به رنگ سبز یشمی روشن بدون است. برندلومینس یک برند کره ای است.

این لنز دارای قطر 14.2 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است. لنز رنگی لومینس سالانه می باشند و یکی از بهترین برندها می باشد.

 این لنز داری پوشش رنگ بسیار بالا است و می تواند رنگ چشم های تیره را نیز تغییر دهد. لنزهای رنگی لومینس با محتوای آب 38 درصد از راحتی زیادی برخوردار هستند.

این لنزها برای افراد با چشم های حساس مناسب است. لنزهلی سبز یشمی لومینس با حفظ حالت طبیعی چشم زیبایی چشم ها را چند برابر می کند.

لنز سبز یشمی دور دار (دور مشکی)

لنزهای دور دار لنزهایی هستند که دارای یک حاشیه مشکی در اطراف لنز می باشد. در برخی از مدل ها این حاشیه مشکی کاملا مشخص و واضح است.

اما در برخی از مدل ها این حاشیه کمی محوتر و یا کمی پر رنگ تر از رنگ اصلی لنز است. به این لنزها لنزهای دور خط محو گفته می شود.

مدل های دور دار این رنگ عبارت است از :

Stella Colors lima green

لنز رنگی استلا کالرز ساخت کمپانی استلا درکره ی جنوبی می باشد. مدل لیما گرین این برند به رنگ سبز یشمی دور دار است.

این لنز دارای یک خط مشکی در اطراف لنز است. این لنز دارای یک رنگ سبز زیبا و منحصر به فرد است. با خرید این لنز زیبایی چشم هایتان چند برابر خواهد شد.

این لنز فصلی است. یعنی می توان برای مدت زمان 90 روز از آن استفاده کرد. حداکثر زمان استفاده از این لنز در طول روز 12 ساعت است.

لنزهای رنگی استلا دارای قطر 14.5 برای لنزهای دور دار و قطر 14.00 برای لنزهای بدون دور است. تمامی این لنزها دارای منحنی پایه 8.6 میلیمتر است.

این لنزها که با استفاده از فناوری هایدروژل ساخته شده اند از راحتی و لطلفت فوق العاده برخوردار هستند. محتوای آب این لنز 38 درصد است و با حفظ رطوبت چشم از خشکی آن در حین استفاده ممانعت می کند.

این برند دارای لنز سبز عسلی زیبایی است.

La’Bella Real smoky

به طور کلی مدل های ریل لابلا دور دار می باشد. این لنز نیز به رنگ سبز یشمی لست. این لنزها دارای قطر 14.00 میلیمتر با انحنای پایه 8.6 میلیمتر است.

لنزهای لابلا دارای استفاده ی بسیار راحتی هستند. این لنزها با دارا بودن لبه های بسیار نارک و خاص باعث ایجاد ناراحتی در چشم نخواهد شد.

یکی از ویژگی های مثبت این لنز این است که می تواند اشعه های مضر uv را تا حد زیادی فیلتر کند. این لنز برای افراد با چشم های حساس مناسب است.

لنز لابلا در استفاده های بلند مدت باعث ایجاد قرمزی و سوزش در چشم ها نمی شود. این به خاطر استفاده از مواد با کیفیت و فناوری های به روز در آن است.

Luminous Dazzling Green

آخرین مدلی که برای این رنگ لنز خدمت شما معرفی می شود، مدل دازلینگ گرین لومینس است. برند لومینس در بالاتر نیز خدمت شما معرفی شود.

اما این مدل دارای دور مشکی در اطراف لنز است. لنزهای دور دار این برند دارای قطر 14.3 میلیمتر است. اگر به خاطر داشته باشید لنزهای بدون دور ان 14.2 میلیمتر است.

این لنز با برزگتر نمایش دادن چشم ها باعث زیبایی بیشتر چشم ها می شود. این لنز به خاطر کیفیت بالا و راحتی زیاد جز برندهای پرطرفدار شناخته می شود.

اما قیمت این برند نسبت به دیگر برندها کمی بالاتر می باشد. این لنز دارای مدل های طبی یا همان نمره دار با شماره ی منفی 0.5 تا منفی 6 است.

هملنطور که می دانید منظور از شماره ی منفی یعنی این لنز برای افراد نزدیک بین قابل استفاده است.

لنزهای لومینس دارای رنگ بندی بسیار زیبا، متنوع و طبیعی است. این لنزها کاملا سازگاز با بافت چشم هستند و در استفاده های بلند مدت آسیبی به چشم وارد نمی کند.

blank