لنز رنگی نمره مثبت ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش 4 نتیجه

900.000 تومان1.100.000 تومان

Euphoria larisa

لنز عسلی روشن دور دار

900.000 تومان1.100.000 تومان

Euphoria ay han

لنز طوسی روشن دور دار

900.000 تومان

Clear Vision pure hazel

لنز عسلی زیتونی (نمره مثبت)

900.000 تومان

Clear Vision gray

لنز طوسی دور دار (نمره مثبت)

لنز رنگی نمره مثبت

در ادامه با دو برند عالی که دارای لنز رنگی نمره مثبت هستند آشنا خواهید شد. پس اگر دور بین هستید این مقاله برایتان بسیار مفید خواهد بود. همچنین اگر در میان دوستان و آشناهایتان کسی را با این ویژگی می شناسید می توانید این مقاله را برایش ارسال کنید.

انواع لنز رنگی با نمره مثبت

لنز رنگی نمره مثبت مناسب برای افراد دور بین است. بیشتر برندهایی که در بازار موجود می باشند بیشتر دارای لنزهای رنگی با شماره منفی می باشند. لنزهای رنگی با نمره منفی برای افراد نزدیک بین قابل استفاده می باشد.

لنز رنگی ادور

لنز ادور یک برند ایتالیایی و یکی از بهترین و با کیفیت ترین لنزهای رنگی در جهان است. این لنز رنگی به طور متفاوت چشم های شما را نقاشی خواهد کرد.

این لنز علاوه بر ظرافت و زیبایی بسیار خاصی که در طراحی آن دیده می شود از لحاظ کیفیت و راحتی نیز فوق العاده است.

لنز ادور به هیچ عنوان چشم ها را خسته نمی کند و در مدت زمانی که در چشم است به هیچ عنوان تحت عنوان جسمی خارجی در چشم احساس نمی شود.

لنزهای رنگی ادور با رعایت استانداردهای سازمان بهداشت جهانی تولید شده است. از لحاظ حفظ رطوبت چشم و اکسیژن رسانی بسیار خوب عمل می کند.

لنز رنگی ادور به قطر 14.00 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر تولید می شود. این لنز فصلی دارای 21 طیف رنگی بسیار جذاب در نمره های مثبت و منفی می باشد.

کافی است رنگ دلخواه تان را متناسب با نمره چشمتان انتخاب کنید تا علاوه بر بهبود بینایی زیبایی چشم هایتان را نیز چند برابر کنید.

این لنز پایداری خوبی نیز در چشم دارد. این لنز گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده های روزانه و برای زمان های طولانی مدت است.

لنز رنگی کلیر ویژن

لنز کلیر ویژن یکی دیگر از برندهایی است که دارای لنز رنگی با نمره مثبت است. این برند محصولی از کره ی جنوبی می باشد.

لنز طبی رنگی کلیر ویژن یک لنز سالانه با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز دارای یک سیستم هیدراتاسیون جدید است که از خشکی چشم در استفاده های طولانی مدت جلوگیری کند.

این برند نیز دارای طیف های رنگی بسیار وسیع و جذابی است. این برند بیشتر لنزهای رنگی آن نمره منفی دارد. اما به تازگی دو لنز طوسی عسلی و لنز طوسی نیز در شماره های مثبت تولید شده اند.

این دو رنگ برای تمامی رنگ پوست ها مناسب می باشد. فرقی نمی کند که دارای پوست روشن و یا تیره هستید؛ می توانید از این لنز رنگی استفاده کنید و زیبایی چهره تان را تضمین کنید.

در واقع این دو لنز جز لنزهای رنگی بسیار پرفروش و محبوب می باشند. این شرکت اعلام کرده است که در آینده نزدیک دیگر مدل های لنزهای رنگی نیز با شماره مثبت روانه بازار خواهد شد.

لنزهای رنگی کلیرویژن علاوه بر شفافیت دید بالایی که دارد از قدرت تغییر رنگ خوبی نیز برخوردار است. این لنز انتخاب بسیار مناسب برای افراد با چشمان مشکی می باشد.

این افراد می توانند با آسودگی خاطر از لنزهای رنگی این برند استفاده کنند و تغییرات اساسی در رنگ چشمشان ایجاد کنند.

برند کلیر ویژن دارای لنزهای رنگی بسیار متنوع می باشد. می توانید به راحتی لنز رنگی مناسب خود را پیدا کنید و خریداری کنید.

خرید لنز رنگی نمره مثبت

برای خرید لنز رنگی نمره مثبت به فروشگاه لنزرنگی مراجعه کنید. در این فروشگاه می توانید به راحتی انواع مدل های لنز رنگی را مشاهده کنید و خریداری کنید.

تنوع محصولات در این فروشگاه بی نظیر است. کمتر فروشگاهی را در ایران می توانید پیدا کنید که تمامی مدل ها و رنگ های لنز رنگی را یک جا داشته باشد.

اگر قصد خرید لنز رنگی با شماره های مثبت را دارید توصیه می شود ابتدا با مراجعه به چشم پزشک از نمره دقیق چشمتان اطمینان حاصل کنید.

اگر تا به حال تجربه استفاده از لنز رنگی را نداشته اید به هیچ عنوان نگران نباشید. استفاده از لنزهای طبی رنگی بسیار راحت تر از عینک تماسی می باشد. تنها کافی است که نکات بهداشتی را رعایت کنید.

با رعایت نکات بهداشتی هیچ گونه مشکلی در حین استفاده از لنزهای تماسی رنکی برایتان پیش نخواهد آمد. مطمئنا پس از استفاده از لنزهای طبی رنگی دیگر هیچ وقت دوست نخواهید داشت مجددا از عینک استفاده کنید.

لKزهای رنگی دستورالعمل استفاده چندان پیچیده ای ندارند. تنها کافی است خرید لنزتان را بر اساس تجویز پزشک انجام دهید. همچنین اگر چند نکته زیر را پس از خرید لنزهای رعایت کنید می توانید مطمئن باشید که هیچ خطری متوجه چشمهایتان نخواهد بود:

  • قبل از هر بار استفاده از لنزها دست هایتان را با آب و صابون بشورید و سپس خشک کنید.
  • پس از هر بار استفاده از لنز آن را با محلول لنز کاملا بشورید و ضدعفونی کنید.
  • بیشتر از مدت زمان مجاز از لنزتان استفاده نکنید.

قیمت لنز رنگی نمره مثبت

قیمت لنز رنگی نمره مثبت در دو برند ادور و کلیرویژن کمی با هم متفاوت می باشد. می توانید بر اساس نظر چشم پزشک یکی از این دو برند را استفاده کنید.

بهتر است هنگام خرید لنز رنگی بیش از توجه به قیمت آن به راحتی آن در چشم توجه داشته باشید. چشم ها بر اساس مشخصات فیزیولوژیک مانند قطر، انحنا و خشکی با هم متفاوت می باشند.

با توجه به مشخصات هر لنز و تطبیق آن با مشخصات چشمتان می توانید بهترین و مناسب ترین لنز را انتخاب کنید.

بهتر است حتما در انتخاب لنز تماسی نظر یک متخصص چشم را نیز جویا شوید. او با انجام معاینات می تواند به شما بگوید که از چه مدل لنزی استفاده کنید.

به عنوان نکته ی پایانی لازم است این تذکر را بدهیم که هیچ گاه لنز خود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید. همچنین برای لنزهای خود را از فروشگاه ها و مکان های معتبر تهیه کنید.

لنزهای رنگی در تماس مستقیم با چشم قرار می گیرند و هر گونه سهل انگاری در مورد آن ها می تواند صدمات جبران ناپذیری به چشم وارد کند.

با خرید لنز رنگی خود از فروشگاه لنزرنگی اطمینان داشته باشید که به مجموعه ای از بهترین برندهای لنز رنگی دسترسی خواهید داشت.

blank