لنز آبی یاقوتی ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

در حال نمایش یک نتیجه

550.000 تومان

FreshLook CB true sapphire

لنز آبی یاقوتی دور دار

لنز آبی یاقوتی

لنز آبی یاقوتی یک رنگ بسیار یونیک، شیک و مدرن است که می توانید آن را در لنز رنگی فرشلوک کالربلندز مدل ترو مشاهده کنید.

این لنز آبی که به رنگ آبی یاقوتی می باشد، در چشم جلوه ای بسیار زیبا و خاص دارد. لنز رنگی فرشلوک توسط کمپانی آلکان در آمریکا تولید شده است.

این لنز چشم یکی از لنزهای بسیار باکیفیت و عالی می باشد. برند فرشلوک علاوه بر لنز رنگی بسیار با کیفیتی که دارد دارای لنز طبی نیز می باشد.

این مدل از لنز رنگی فرشلوک دارای قطر 14.5 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز دارای محتوای آب 55 درصد است. این محتوای آب بالا، استفاده از لنز را برای زمان های طولانی مناسب کرده است.

لنز آبی یاقوتی با استفاده از ماده ای به نام phemfilcon و فناوری سیلیکون هایدروژل ساخته شده است. استفاده از این ماده در کنار فناوری سیلیکون هایدروژل باعث استفاده ی راحت تر این لنز و همچنین اکسیژن زسانی بیشتری به چشم دارد.

این لنز برای افراد با چشم های خشک و حساس بسیار مناسب است. لنزهای رنگی فرشلوک فصلی هستند. یعنی یک جفت از این لنز را برای سه ماه می توان استفاده کرد.

لنزهای رنگی فرشلوک علاوه بر راحتی بالایی که دارند، از تنوع رنگی و پوشش رنگی بالایی نیز برخوردار هستند.

به عنوان مثال در این برند می توانید علاوه بر این لنز، لنزهای رنگی دیگر مانند لنز آبی اقیانوسی و لنز آبی تیله ای را نیز تهیه کنید.

از دیگر ویژگی های این لنز می توان به ساختار یونی آن اشاره کرد که جذب آلودگی های محیطی را به حداقل کاهش داده است و سلامت و زیبایی چشم ها را تضمین کرده است.

خرید لنز آبی یاقوتی

برای خرید لنز آبی یاقوتی به سایت تخصصی فروش لنز رنگی و لنز طبی رنگی یعنی لنزرنگی مراجعه کنید. مدلی که در بالا خدمت شما معرفی شد لنز آبی یاقوتی تیره دور دار (دورمشکی) بود.

اما می توانید مدل های دبگر این لنز مانند، لنز آبی یاقوتی روشن دور دار (دور مشکی)، تیره بدون دور و  روشن بدون دور را نیز از همین صفحه تهیه کنید.

تفاوت لنزهای دور دار (دور مشکی) و بدون دور تنها در همان حلقه ی مشکی دور لنز می باشد. لنزهای دور دار معمولا باعث بزرگتر دیده شدن چشم ها می شود.

همچنین تفاوت بین رنگ لنز و آن حلقه ی مشکی می تواند باعث برجسته تر شدن چشم ها شود. چشم ها را زیباتر نشان دهد.

اما لنزهای بدون دور بدون آن حلقه ی مشکی دور لنز باعث تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی و یکنواخت می شود.

می توانید با توجه به میزانی که دوست دارید در چهره تان تغییرات ایجاد شود یکی از این دو مدل لنز رنگی را از سایت لنزرنگی تهیه کنید.

پس از خرید لنز آبی یاقوتی باید با نحوه ی استفاده از این لنز و چگونگی قرار دادن و خارج کردن لنز از چشم نیز آشنایی داشته باشید.

نحوه ی استفاده از لنز رنگی

پس اگر در این مورد اطلاعات کافی ندارید از کارشناس فروش لنز بخواهید شما را راهنمایی کند و یا مطلب زیر را در مورد چگونگی استفاده از لنز حتما مطالعه کنید:

  • قبل از قرار دادن لنز در چشم حتما دستهایتان را با آب و صابون بشورید. بهتر است برای شستن دست ها از لوسیون های ملایم و غیر عطری استفاده کنید. همچنین حتما پس از شستن دست هایتان آن را با کاملا خشک کنید. بهتر است برای خشک کردن دستهایتان از یک پارچه ی نخی استفاده کنید.
  • حالا لنز را بروی انگشتتان قرار دهید. دقت کنید که لنز را برعکس در چشمتان قرار ندهید. برای این که متوجه شوید لنز آبی یاقوتی در جهت صحیح خود است، آن را بروی انگشت خود قرار دهید. سپس از مقابل به آن نگاه کنید. لنزتان باید شبیه یک کاسه به نظر برسد. اگر غیر از این بود لنزتان چرخید هاست و باید آن را برگردانید.
  • حالا روبه روی آینه بایستید و لنز را به آرامی در چشمتان قرار دهید. یکی دو بار پلک بزنید تا اطمینان حاصل کنید لنز کاملا در چشمتان قرار گرفته است.
  • پس قرار دادن لنز در چشم، باید یک سری نکات را رعایت کنید. به عنوان مثال پس از قرار دادن لنز در چشم آرایش خود را انجام دهید. بیشتر از 6 الی 12 ساعت در طول روز از لنزتان استفاده نکید. (این تایم می تواند در برندهای مختلف متفاوت باشد.) با لنزتان نخوابید و یا با آن ها به حمام و استخر نروید.
  • پس از پایان روز باید لنز را از چشمتان خارج کردت تا چشمهایتان کمی استراحت کنند. برای خارج کردن لنز از چشم نیز ابتدا باید دستهایتان را بشورید و سپس خشک کنید.
  • پس از خارج کردن لنز طبی و یا لنز رنگی از چشم آن را با محلول لنز بشورید و در جالنزی قرار دهید.

قیمت لنز آبی یاقوتی

قیمت لنز آبی یاقوتی با توجه به کیفیت لنز و مدت زمان استفاده ی آن متفاوت خواهد بود. برای استعلام قیمت این لنز و دیگر لنزهای آبی مانند، لنز آبی سبز و یا لنز آبی طوسی می توانید به سایت لنز رنگی مراجعه کنید.

قیمت های ارائه شده در این سایت بسیار پایین تر نسبت به دیگر فروشگاه ها می باشد. تمام تلاش مجموعه این فروشگاه برای رساندن محصولات با کیفیت و اصل با قیمتی مناسب به دست مشتری است.

در این سایت می توانید انواع مدل های لنز رنگی مانند لنز آبی عسلی از برندهای مختلف را مشاهده کنید و با توجه به تجویز پزشک و یا تجربه ی استفاده اقدام به خرید کنید.

استفاده از لنزهای رنگی در صورت صحیح هیچ گونه خطرات و عوارضی نخواهد داشت. یکی از مشکلاتی که شاید در حین استفاده از لنز رنگ ممکن است برایتان پیش بیاید؛ پاره شدن لنز در چشم است.

اگر این مشکل برایتان پیش آمد هیچ نگران نشوید. آرامش خود را حفظ کنید و با حوصله به آرامی اقدام به خارج کردن تکه های لنز از چشمتان کنید.

برای این کار ابتدا دستهایتان را بشورید. در مقابل آینه قرار بگیرید و با یک انگشت چشمتان را باز نگه دارید. شاید برای انجام این کار نیاز به کمک داشته باشید.

اما شخص دیگر نباید به هیچ عنوان دستش را به داخل چشم شما کند. تنها باید راهنمایی برای شما باشد که بتوانید کاملا تکه های لنز آبی یاقوتی را در چشم پیدا کنید.

قطعات را به آرامی با سر انگشت به سمت سفید چشم کشیده و از چشم خارج کنید. تکه های خارج شده از چشم رت دور نیندازید تا مطمئن شوید تمام قطعات لنز از چشمتان خارج شده است.

اگر در انجام این کار به مشکلی برخورد کردید بهتر است به چشم پزشک مراجعه کنید.

blank