لنز قهوه ای ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

نمایش 1–12 از 41 نتیجه

480.000 تومان

Euphoria brown

لنز عسلی دور دار

800.000 تومان850.000 تومان

Flex Pure Brown

لنز قهوه ای بدون دور

800.000 تومان850.000 تومان

Flex Brown

لنز قهوه ای دور دار

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

NK lio coco

لنز قهوه ای بدون دور

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

Armella caty coffee

لنز قهوه ای دور دار

750.000 تومان800.000 تومان

Selena hestia

لنز عسلی قهوه ای دور دار

750.000 تومان800.000 تومان

Selena hestia

لنز عسلی فهوه ای دور دار

950.000 تومان1.000.000 تومان

Senorita marron

لنز قهوه ای عسلی

1.200.000 تومان

Dahab Natural cappuccino

لنز قهوه ای عسلی دور دار

1.200.000 تومان

EL'Amore retro chocolate

لنز عسلی قهوه ای دور دار

1.200.000 تومان

EL'Amore retro dark coffee

لنز قهوه ای تیره

440.000 تومان600.000 تومان

Rainbow brown 306 3t

لنز قهوه ای عسلی دور مشکی

لنز قهوه ای

اگر به دنبال یک لنز چشم طبیعی زیبا و جذاب هستید، پیشنهاد ما به شما لنز قهوه ای است. لنز قهوه ای در کنار لنز مشکی یک انتخاب مناسب برای افرادی است که رنگ های نچرال را می پسندند.

شاید تصور کنید؛ چون رنگ چشم بیشتر ایرانی ها قهوه ای است، این لنز رنگی برای ایرانی ها مناسب است. اما تنوع رنگی این لنز به قدری زیاد است که افراد با این رنگ چشم نیز می توانند از این لنز استفاده کنند و تغییرات رنگ چشمشان را متوجه شوند.

لنز قهوه ای روشن دور دار (دور مشکی) و لنز قهوه ای روشن بدون دور انتخاب مناسب برای افرادی که دارای چشمان قهوه ای هستند می باشد.

اگر قصد خرید لنز قهوه ای روشن را دارید می توانید لنز رنگی لورنس مدل کدت بروان را انتخاب کنید. این لنز با ترکیب عسلی که دارد، توانسته است نگاه های زیادی را به سمت خود جذب کند.

این مدل از لنز رنگی دارای دور خط محو است. برند لورنس جز برندهای با کیفیت بسیار بالا و همچنین گران قیمت می باشد.

اما راحتی و طبیعی بودن این لنز با دیگر برندها قابل مقایسه نخواهد بود. این لنز با قطر 14.2 میلیمتر و انحنای پایه 8.6 میلیمتر و محتوایآب 42 درصد تولید شده است.

برند دیگری که برای خرید قهوه ای روشن می توانید تهیه کنید، لنز رنگی لولیتا است. این مدل از لنز رنگی دور دار (دور مشکی) است. ان لنز با قیمت مناسبی که دارد توانسته است جز محصولات پرطرفدار قرار بگیرد.

تنوع رنگی لنزهای قهوه ای روشن بسیار زیاد است. می توانید با مراجعه به صفحه محصول این لنز تمامی مدل ها و رنگ های آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل خریداری کنید.

خرید لنز قهوه ای

اگر دارای چشمان روشن هستید؛ می توانید با خرید لنز قهوه ای تیره دور دار (دور مشکی) و لنز قهوه ای تیره بدون دور، رنگ چشمانتان را به صورت طبیعی تغییر دهید.

لنز رنگی فرشلوک دارای این مدل لنز است که می توانید نمونه رنگ آن را در کاتالوگ مشاهده و در صورت تمایل تهیه کنید.

هنگام خرید لنز رنگی مانند لنز طبی باید به مشخصات چشمتان دقت کنید و برای خرید به مراکز معتبر و مجاز مراجعه کنید.

لنزرنگی یک مرکز فروش معتبر و تخصصی انواع لنزهای رنگی در تهران است. این فروشگاه به علت پوشش تمامی رنگ ها و برندهای با کیفیت توانسته است مشتریان بسیار زیادی در سراسر ایران داشته باشد.

با مراجعه به وب سایت این فروشگاه می توانید یک خرید فوق العاده ی لنز رنگی و انواع دیگر لنزها مانند لنز فیروزه ای را تجربه کنید.

هنگام خرید لنز رنگی به طول عمر لنز توجه داشته باشید. اگر لنزهای روزانه را انتخاب می کنید، این لنزها یکبار مصرف است و پس از یکبار استفاده باید دور انداخته شود.

اما اگر لنزهای فصلی و سالانه را تهیه می کنید، می توانید از آن ها برای مدت زمان طولانی تری استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که این لنزها برای استفاده ی شبانه روزی مناسب نیستند.

لنزهای فصلی و سالانه را در طول روز استفاده کرده و شب هنگام خواب باید از چشم ها خارج کرده و به چشم هایتان استراحت دهید.

هنگامی که لنز در چشمهایتان نیست، باید آن ها را در محلول لنز نگهداری کنید. این لنزها چون از جنس لنزهای نرم هستند اگر بیرون از مایع لنز باشند، خشک و شکننده می شوند.

در این صورت لنز غیر قابل استفاده خواهد شد. همچنین محلول لنز برای ضدعفونی کردن لنزها نیز بسیار پر کاربرد است.

قیمت لنز قهوه ای

همانطور که در صفحه محصول این لنز مشاهده می کنید؛ قیمت لنز قهوه ای در برندهای مختلف بسیار متفاوت است.

با توجه ای به هزینه ای که قرار است برای لنز رنگی پرداخت کنید، می توانید برند مورد نظرتان را انتخاب کرده و با خواندن توضیحات محصول مانند قطر، منحنی لنز و محتوای آب می توانید تصمیم بگیرید که آیا این لنز برایتان مناسب است یا خیر.

این لنزها در مدل های نمره دار نیز موجود است که در صورت داشتن یکی از مشکلات انکساری چشم نزدیک بینی و دوربینی می توانید لنز قهوه ای نمره دار را خریداری کنید.

لنز طبی رنگی نسبت به لنز رنگی دارای قیمت بالاتری است. در صورتیکه قصد خرید این مدل لنز را دارید باید از شماره ی چشمتان اطمینان داشته باشید.

همچنین بهتر است از آخرین تاریخ معالجه ی چشمتان بیش از 6 ماه نگذشته باشد. در صورت بروز مشکل و یا هر گونه سوال می توانید با کارشناسان سایت لنزرنگی در ارتباط باشید.

 نحوه ی استفاده از لنزهای رنگی بسیار راحت است. تنها باید به رعایت نکات بهداشتی پایبند باشید. شستن دست ها قبل از هر گونه تماس با لنزها بسیار مهم است.

آلودگی های دست و زیر ناخن می تواند به راحتی به سطح چشم منتقل شود و باعث ایجاد عفونت های چشمی شود.

همچنین به خاطر داشته باشید، که باید ابتدا لنز رنگی را در چشم قرار دهید و سپس از کرم های مرطوب کننده و ضد آفتاب استفاده کنید.

این لنزها گرچه در رساندن اکسیژن به چشم اختلالی ایجاد نمی کند؛ اما خوابیدن با لنزها به هیچ عنوان توصیه نمی شود و حتما باید هنگام خواب از چشم خارج شود.

لنزهای رنگی درصورتیکه به درستی استفاده شوند هیچگونه عوارض و خطراتی برای چشم نخواهد داشت.

سخن آخر

انتخاب لنز رنگی با توجه به تنوع محصولات می تواند کار دشواری باشد. برای انتخاب رنگ به کاتالوگ محصول مراجعه کنید.

کاتالوگ محصولات رنگی که لنز در چشم خواهد داشت را کاملا نشان داده است. برخی از برندها برای مقایسه بهتر استفاده از لنز رنگی را با چشمی بدون لنز قرار داده اند.

می توانید با در نظر گرفتن شدت نور رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. لنزهای رنگی و لنز قهوه ای راهی آسان برای زیباتر شدن چهره بدون پرداخت هزینه ای زیاد است.

اگر تا به حال تجربه ی استفاده از لنز رنگی را نداشته اید، حتما با یک شخص مطلع و یک اپتومنتریست در مورد این لنزها صحبت کنید تا مشاوره و راهنمایی صحیح دریافت کنید.

هنگام استفاده از این لنزها هیچ استرسی به خود راه ندهید و مطمئن باشید پس از خرید لنز رنگی و دیدن چشم هایتان از انتخابتان لذت خواهید برد.

blank