لنز آبی سبز ❤️ تیره و روشن - دور دار ( دور مشکی ) و بدون دور

نمایش 1–12 از 38 نتیجه

700.000 تومان750.000 تومان

Amanda king blue

لنز آبی دور سرمه ای با مرکز سبز

1.100.000 تومان1.200.000 تومان

NK lio amber

لنز آبی سرمه ای ته مایه سبز

1.200.000 تومان1.300.000 تومان

Sheihk Beauty sea blue

لنز آبی اقیانوسی بدون دور

850.000 تومان1.200.000 تومان

La’Bella Permium blue

لنز آبی سبز بدون دور

1.200.000 تومان1.300.000 تومان

EL'Amore retro santorini

لنز آبی سبز مرکز عسلی

650.000 تومان700.000 تومان

Olba heaven

لنز آبی سبز بدون دور

1.200.000 تومان1.300.000 تومان

EL'Amore pixie venezia

لنز سبز آبی تیله ای

1.200.000 تومان

EL'Amore retro hawaii

آبی مرکز سبز دور دار

1.200.000 تومان

EL'Amore retro magneta

لنز آبی اقیانوسی دور دار

950.000 تومان1.000.000 تومان

Senorita deniz blue

لنز آبی اقیانوسی بدون دور

1.500.000 تومان

Solotica Hidrocor aqua marine

لنز آبی سبز بدون دور

700.000 تومان750.000 تومان

Freshtone diva blue

لنز آبی ته مایه سبز دور دار

لنز آبی سبز

لنز آبی سبز با رنگ منحصر به فردش چشمان شما را به طور جادویی زیبا خواهد کرد. این لنز که ترکیبی از لنز آبی همراه با لنز سبز است توانسته است یک ترکیب رنگ متفاوت و خلاقانه باشد.

این لنز کمپانی های زیادی به صورت خلاقانه اقدام به تولید این لنز کرده اند. لنز سبز آبی و لنز آبی سبز یکی از لنزهای بسیار پرفروش و پر طرفدار است.

این لنز به صورت روشن، تیره، دوردار و بدون دور تولید شده است. برای آشنایی بیشتر شما از هرکدام یک نمونه لنز خدمت شما معرفی خواهید کرد.

برای خرید لنز آبی سبز روشن دور دار میتوانید لنز رنگی دیاموند، مدل مجیک بلو را تهیه کنید. این مدل واقعا دارای رنگی شگفت انگیز و زیبا است.

لنزهای رنگی دیاموند یکی از بهترین برند لنز رنگی با قطر 14.2 میلیمتر و منحنی پایه 8.6 میلیمتر است. این لنز فصلی را میتوان با اطمینان خاطر برای سه ماه استفاده کرد.

محتوای آب 38 درصدی این لنز آن را برای مصارف روزانه و مصارف آرایشی بسیار مناسب کرده است و زیبایی چشمهایتان را به طور چشمگیری افزایش خواهد داد.

مدل دیگر این لنز رنگی، لنز آبی سبز روشن بدون دور است. در برند ایلوژن کالر مدل دیاموند گرین میتوانید این نوع رنگ را مشاهده و در صورت تمایل تهیه کنید.

لنز رنگی ایلوژن کالر محصولی از کره میباشد. این لنز کره ای با قطر 14.5 میلیمتر و منحنی پایه ی 8.6 میلیمتر است. این لنز با محتوای آب 45 درصدی برای افراد با چشمان خشک و حساس مناسب است.

لنزهای رنگی ایلوژن کالر جز لنز سالانه میباشند. یعنی این لنزها را می توان برای مدت زمان حداکثری 12 ماه استفاده کرد.

لنز آبی طوسی این برند نیز جز رنگ های بسیار جذاب و منحصر به فرد است که در صورت علاقه میتوانید آن را نیز خریداری کنید.

خرید لنز آبی سبز

برای خرید لنز آبی سبز تیره دور دار، لنز رنگی سولوتیکا نچرال کالرز توپوزیا بهترین گزینه است. لنزهای رنگی سولوتیکا یکی از مارک های فوق العاده در زمینه لنز چشم است.

این برند دارای انواع لنز طبی رنگی می باشد. وضوح دید لنزهای رنگی سولوتیکا بسیار بالا است. سری نچرال کالرز از لنز رنگی سولوتیکا، سالانه است.

این لنز دارای قطر 14.2 میلیمتر با منحی پایه 8.6 میلیمتر است. لنزهای سولوتیکا با محتوای آب 38 درصد و اکسیژن رسانی بالا راحتی و سلامت چشم های شما را تضمین خواهد کرد.

رنگ بندی لنزهای رنگی سولوتیکا بسیار کامل و طبیعی است. می توانید لنزهای رنگی دیگر مانند لنز آبی عسلی و لنز آبی اقیانوسی آن را نیز تهیه کنید.

اگر قصد خرید لنز آبی سبز تیره بدون دور را دارید سری به برند لازورد مدل پیور بلو بزنید. این لنز دارای طراحی خطی و بسیار مشابه به ساختار چشم است.

لنز رنگی لازورد دارای قطر 14.2 میلیمتر با منحنی پایه 8.6 میلمیتر است. لنزهای رنگی لازورد نیز سالانه هستند و می توان برای یک سال از آن استفاده کرد.

لنزهای رنگی لازورد از پوشش رنگ بسیار بالا و طبیعی برخوردار است. این لنزها به هیچ عنوان در چشم احساس نمی شود. حس راحتی فوق العاده ای دارد.

برای خرید انواع لنز رنگی بهتر است ابتدا به اپتومتریست مراجعه کرده و از او بخوhهید چشمانتان را معاینه کند.

اپتومتریست تمام فاکتورهایی که باید برای خرید لنز رنگی به آن توجه داشته باشید، به شما خواهد گفت. از جمله قطز چشم و انحنای لنز که حتما باید درخرید لنز به آن توجه داشته باشید.

برای خرید لنز طبی حتما باید شماره ی چشم خود را نیز بدانید. با ارائه ی نسخه ی پرشکتان می توانید لنز مناسب خود را تهیه کنید.

قیمت لنز آبی سبز

قیمت لنز آبی سبز و یا لنزهای رنگی دیگر مانند لنز آبی تیله ای در وهله ی اول بستگی به برند دارد. برخی از برندها مانند ترسا، لومینس و لازورد جر برندهای لاکچری و گران قیمت هستند.

اما برخی از برندها علاوه بر قیمت مناسب خود کیفیت خوبی نیز دارند که می در صورت تمایل به لنز ارزان تر می توانید آن ها را تهیه کنید.

به عنوان مثال لنز رنگی آرین یک لنز مناسب با کیفیت قابل قبول است. عامل دیگری که باعث تغییر قیمت لنز می شود طول عمر لنز است.

لنزها دارای طول عمرهای متفاوتی می باشند. لنز روزانه، لنز فصلی و لنز سالانه سه گروه اصلی لنزها می باشد که می توانید تهیه کنید.

لنزهای روزانه که لنزهایی یکبار مصرف هستند برای زمان های کوتاه مدت بسیار مناسب است. این لنزها مخصوصا برای مسافرت و جشن ها گزینه ی مناسبی است.

اما لنز فصلی را می توان برای سه ماه و لنز سالانه را برای دوازده ماه استفاده کرد. معمولا اپتومترست ها تذکر می دهند که در صورت خرید لنز سالانه با توجه به میزان مصرفتان 6 الی 9 ماه بعد از باز کردن پلمپ آن اقدام به تعویض لنز خود کنید.

توجه داشته باشید که نسخه ای که اپتومتریست به شما می دهد نهایتا تا 6 ماه تاریخ انقضا دارد. پس از آن حتما باید به مراجعه به اپتومتریست نسخه ی جدید دریافت کنید.

در طول این 6 ماه شاید محور چشم و یا شماره ی چشمتان تغییر کرده باشد. همچنین در حین استفاده از لنز با مراجعه به اپتومتریست در فواصل کوتاه از سلامت چشمتان اطمینان حاصل خواهید کرد.

در این صورت در صورت بروز بیماری های چشمی زودتر از آن اطلاع حاصل خواهید کرد و زودتر می توانید برای درمان اقدام کنید.

سخن آخر

برای خرید لنز رنگی بهتر است به مراکز معتبر که مورد تایید سازمان بهداشت است مراجعه کنید. در این صورت اطمینان خواهید داشت که یک لنز اصل و مورد تایید سازمان بهداشت تهیه کرده اید.

با وجود اینترنت و فراگیر شدن خریدهای اینترنتی دسترسی به نمایندگی های فروش معتبر لنز کار دشواری نیست.

یکی از این مراکز معتبر فروشگاه لنزرنگی می باشد که دارای تمامی مدل های لنز رنگی و لنز طبی رنگی از برندهای مختلف است.

می توانید به راحتی با مراجعه به وبسایت این فروشگاه لنز آبی سبز خود را پیدا کرده و با قیمت مناسب تهیه کنید.

در صورت هر گونه سوال در زمینه ی نحوه ی سفارش لنز آبی یاقوتی می توانید از طریق شماره داده شده با کارشناسان فروش درارتباط باشید.

همچنین می توانید تمامی وسایل جانبی مورد نیاز لنز را نیز از این فروشگاه تهیه کنید.

blank