چهار راهکار برای انتخاب لنز رنگی مناسب برای چشمانتان - لنز رنگی

چهار راهکار برای انتخاب لنز رنگی مناسب برای چشمانتان

چهار راهکار برای انتخاب لنز رنگی مناسب برای چشمانتان

لنزهای رنگی یک راهکار سریع و تقریبا ارزان قیمت برای زیباتر کردن ظاهر افراد هستند. در مقایسه با عمل های زیبایی مختلفی که صورت می گیرد، لنزهای رنگی از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند که می توانند ظاهر جدیدی به افراد بدهند.

با وجود فروشگاه های آنلاین خرید لنز رنگی راحت تر شده است. شما می توانید به صورت آنلاین انواع مدل های لنز رنگی را به همراه تست ویدئو آن مشاهده کنید و سپس رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. اما اگرهنگام خرید چند فاکتور گفته شده در ادامه مطلب را مد نظر قرار دهید می توانید انتخاب شایسته تری داشته باشید.

انتخاب لنز از میان لنزهای پلانو یا نمره دار

قبل از چک کردن رنگ ها مشخص کنید که آیا به لنز رنگی پلانو یا نمره دار احتیاج دارید. لنزهای رنگی پلانو در واقع همان لنزهای رنگی بدون نمره هستند. اما لنزهای رنگی نمره دار همان طور که از اسمشان پیدا است برای تصحیح بینایی استفاده می شوند.

اگر دچار مشکلات انکساری هستید بهتر است از لنزهای رنگی نمره دار استفاده کنید. می توانید از لنزهای رنگی پلانو نیز استفاده کنید، اما باز مجبور به استفاده از عینک خواهید بود که از زیبایی چشم هایتان می کاهد. به همین دلیل می تواند زیر نظر متخصص چشم خرید لنز طبی رنگی را انجام دهید.

نکته ی بسیار مهمی که اکثرا به آن توجهی ندارند داشتن نسخه ی چشم پزشکی برای خرید لنزهای زیبایی است. فذقی نمی کند که شما قصد استفاده از لنز رنگی پلانو و یا نمره دار را دارید. حتما باید قبل از خرید چشم های شما توسط یک چشم پزشک معاینه شود و به شما اجازه ی استفاده از لنزهای تماسی را بدهد.

آشنایی با مدل های مختلف لنز رنگی

قبل از خرید بهتر است با انواع مختلف لنزهای رنگی از لحاظ تفاوت رنگ آشنا شوید. لنزهای رنگی در سه مدل مختلف زیردر دسترس هستند:

  • لنزهای رنگی پدیداری
  • لنزهای رنگی تقویتی
  • و لنزهای رنگی مات

لنزهای رنگی پدیداری که معمولا به رنگ آبی و یا سبز کمرنگ هستند تاثیری در تغییر رنگ چشم افراد ندارد. یعنی در صورت خرید این لنزها نباید فکر کنید که رنگ چشمتان به آبی و یا سبز تغییر خواهد کرد. این لنزها تنها برای راحت تر پیدا شدن در جالنزی دارای ته رنگ آبی و یا سبز هستند.

لنزهای رنگی تقویتی همان طور که در نام گذاری به آن اشاره شده است تنها باعث تقویت رنگ چشم می شوند. این لنزها باعث بهبود رنگ عنبیه چشمتان و زیبا تر شدن آن ها می شود. اما لنزهای رنگی تقویتی برای افراد با چشمان روشن کاربرد دارد و عملا  تاثیری بر رنگ عنبیه افراد با چشمان تیره نخواهد داشت.

آخرین گروه لنزهای رنگی مات هستند که بیشترین تاثیر بر تغییر رنگ چشم دارند. فرقی ندارد که دارای چشمان روشن و یا تیره هستید. لنزهای رنگ مات را می توانید در مدل ها و رنگ های متنوع در فروشگاه لنزرنگی مشاهده کنید و سفارش دهید.

انتخاب لنز رنگی بر اساس رنگ پوست

یکی دیگر از نکات و راهکارهایی که باید هنگام خرید لنز چشم رنگی حتما به آن توجه داشته باشید، انتخاب آن بر اساس رنگ پوست است. لنزهای رنگی که هماهنگی بیشتری با رنگ پوستتان داشته باشند باعث زیبایی بیشتر چهره خواهند شد.

رنگ پوست روشن

اگر دارای رنگ پوست روشنی هستید بهتر است از لنزهای آبی و یا خاکستری استفاده کنید. ترکیب این دو رنگ نیز در لنزهای آبی طوسی و یا طوسی آبی نیز گزینه های شکیلی برای این نوع رنگ پوست است.  در صورت تمایل می توانید از لنز سبز روشن نیز استفاده کنید. اما لنز طوسی آبی جذابیت چهره ی شما را چند برابر خواهد کرد.

رنگ پوست متوسط روشن

افراد با رنگ پوست های متوسط روشن یا افرادی که دارای پوست با رنگ برنزه هستند بهتر است از لنزهای رنگی با ترکیب سبز استفاده کنند. لنز سبز عسلی، لنز سبز تیره و لنزهایی در این تناژهای رنگی بسیار برازنده ی این افراد با این رنگ پوست است.

رنگ پوست تیره

اگر دارای پوست تیره هستید لنزهای تماسی با رنگ های عسلی، فندقی و شکلاتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود. این لنزها بهترین مکمل برای افراد با پوست گرم می باشد و اثر بخشی رنگ چشمشان رتا بیشتر خواهد کرد.

انتخاب لنز رنگی بر اساس رنگ مو

اما هنگام خرید لنز رنگی تنها نباید به رنگ پوستتان توجه داشته باشید. رنگ مو نیز یکی دیگراز فاکتورهای بسیار تاثیرگذار در چهره است. همخوانی رنگ مو، پوست و رنگ چشم باعث ساخت یک چهره جذاب از شما خواهد شد.

در ادامه سه نوع متداول رنگ مو و رنگ لنزهای مناسب آن بررسی شده است.

موهای روشن و یا بلوند

موهای بلوند و یا روشن با لنزهای رنگی با تناژ روشن زیباتر خواهد بود. لنزهای رنگی یخی، آبی روشن، طوسی برای افراد با موهای روشن مناسب است. اگر دوست دارید ظاهری متفاوت از همه را داشته باشید پیشنهاد ما به شما خرید لنز بنفش است. این لنز ترکیبی بی نظیری به چهره افراد با رنگ پوست روشن و موهای روشن خواهد داشت.

موهای قهوه ای رنگ

رنگ موی قهوه ای جز رنگ موهای بسیار متداول .و نچرال است. کافی است لنزهای عسلی روشن و یا سبز تیره را انتخاب کنید تا متوجه تغییرات و زیبایی های چهره تان شوید.

موهای مشکی

موهای مشکی و تیره رنگ مویی است که می توان گزینه های زیادی از لنز رنگی را انتخاب کرد. اگر دارای این رنگ مو هستید بهتر است بر اساس رنگ پوستتان لنز خود را انتخاب و خریداری کنید. لنزهای رنگی با تنالیته های عسلی تا سبز و بنفش گزینه های پیش رویتان خواهد بود. اگر بین این همه رنگ دچار تردید شدید می توانید لنز طوسی را امتحان کنید. این لنز رنگی، جادویی است و به خوبی با هر رنگ مو و پوستی زیبا خواهد بود.

امیدواریم مطالب این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد. در انتها می توانید برای خرید لنز رنگی مورد نظر خود بر اساس رنگ و یا برند از طریق لنزرنگی اقدام کنید. دیگر سوالات خود را نیز می توانید در مورد نمره و یا ترکیب رنگ ها از کارشناسان فروش ما بپرسید. شک نداشته باشید که با رعایت این نکات می توانید زیبایی چهره تان را چند برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank