معرفی پر فروش ترین لنزهای تماسی رنگی سال - لنز رنگی

معرفی پر فروش ترین لنزهای تماسی رنگی سال

معرفی پر فروش ترین لنزهای تماسی رنگی سال

لنزهای تماسی رنگی، لنزهایی خاص و بسیار پرکاربرد برای بهبود ظاهر افراد می باشند. از آن جایی که لنزهای رنگی از لحاظ رنگ و طرح بسیار متنوع هستند، ممکن است موقع خرید نتوانید رنگ مناسب تهیه کنید.

ما در این مقاله پر فروش ترین لنزهای رنگی سال را هم از لحاظ برند و هم از لحاظ رنگ خدمت شما معرفی خواهیم کرد. همچنین ویژگی ها و مزیت های آن ها را نیز خدمت شما عنوان خواهیم کرد. بدین ترتیب می توانید هنگام خرید لنز رنگی، راحت تر لنز مناسب خود را بر اساس نسخه ی چشم پزشکی خود انتخاب کنید.

پرفروش ترین لنزهای رنگی سال

لنزهای رنگی نمونه ای خاص از لنزهای تماسی هستند که با تغییر رنگ چشم و حتی تقویت رنگ چشم باعث زیبایی چشم ها و در نتیجه چهره می شوند.

هر سال به محبوبیت استفاده از لنزهای رنگی افزوده می شود وافراد بیشتری از لنزهای رنگی استفاده می کنند. دلیل این امر حس خوشایندی است که لنزهای رنگی در افراد ایجاد می کند.

افرادی که حس بهتری نسبت به ظاهر خود دارند، از اعتماد به نفس بالاتری برخوردار هستند و روابط موفق تری دارند. استفاده از لنز چشم رنگی برای زیبایی می تواند تاثیر مثبت زیادی در خصوصیات اخلاقی و بهبود روابط فردی داشته باشد.

لنزهای رنگی مانند لنزهای طبی کاملا ایمن هستند و هیچ گونه خطری برای سلامت چشم ندارند. این لنزها توسط سازمان بهداشت جهانی کاملا تایید شده اند و می توانید بدون هیچ گونه نگرانی از آن ها برای تغییر رنگ چشم خود استفاده کنید.

در طی سال 2021 و چند ماهی که از سال 2022 سپری شده است، رنگ هایی که بیشتر توسط مردم خریداری شده اند و مورد استفاده قرار گرفته اند به شرح زیر است:

  • لنز طوسی
  • لنز فندقی
  • لنز سبز
  • و لنز عسلی

همچنین ما خرید مشتریان را بر اساس برند نیز بررسی کرده ایم و مشاهده کردیم که دو برند ایر اپتیکس و فرشلوک کالربلندز جز برندهایی بوده اند که میزان فروش آن ها بسیار بالا بوده است و اکثرا از عملکرد و راحتی این برندها بسیار راضی بوده اند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با مشخصات و ویژگی های این دو برند که باعث افزایش حس رضایت مندی مشتریان شده است آشنا شوید.

لنز ایراپتیکس

ایراپتیکس برای سال های متمادی است که درصدر لنزهای پرفروش و محبوب جهان قرار دارد و هنوز کسی نتوانسته است رتبه ی اول لنزهای تماسی را از آن کسب کند.

این برند محصول از کمپانی آلکان در آمریکا می باشد که با جدید ترین فناوری روز دنیا، سیلیکون هایدروژل ساخته شده است. این برند دارای لنزهای ماهانه و روزانه می باشد.

ماده ی استفاده شده در این لنز Lotrafilcon با مقدار 67 درصد پلیمر است. محتوای آب استفاده شده در این لنز 33 درصد است. قابلیت انتقال اکسیژن 138 DK/t است.

لنزهای ایراپتیکس جز لنزهایی هستند که از لحاظ میزان اکسیژن رسانی بسیار بالا می باشند و کمتر برندی را با این میزان قابلیت اکسیژن رسانی مشاهده می کنیم.

لنزهای ایراپتیکس یا فناوری 3 در 1 ساخته شده اند که دارای یک حلقه بیرونی، حلقه داخلی و رنگ اصلی می باشد. استفاده از این فناوری باعث شده است که رنگ های لنز به روی چشم زیباتر و طبیعی تر به نظر برسد.

لنز فرشلوک کالربلندز

یکی دیگر از برندهایی که خدمت شما معرفی شد که محصولات آن زیاد مورد استقبال کاربران قرار گرفته است، لنز فرشلوک کالربلندز است.

این برند نیز محصولی از کمپانی آلکان آمریکا است. این برند دارای انواع لنز فصلی در 15 رنگ زیبا و جذاب تولید شده است.

این لنزها نیز با استفاده از فناوری 3 در 1 ساخته شده اند که باعث تغییر رنگ چشم به طور موثر و زیباتری شده است.

لنزهای رنگی فرشلوک کالربلندز با استفاده از ماده ای به نام Phemfilcon A َ و 45 درصد پلیمر و محتوای آب 55 درصد می باشد. این لنز از قابلیت اکسیژن رسانی 20 Dk/t برخوردار است.

سخن آخر

در این مقاله با 4 تا از پرفروش رنگ های لنزهای تماسی رنگی و همچنین دو تا از بهترین برندهای لنزهای رنگی آشنا شده اید. اما فراموش نکنید که بهتر است برای انتخاب برند پیش از هر اقدامی به چشم پزشک مراجعه کنید و با انجام معاینات چشمی، برند لنز چشم خود را انتخاب و خریداری کنید.

همنچین فراموش نکنید که حتما برای خرید لنز رنگی خود حتما به فروشگاه های مجاز فروش لنز مراجعه کنید و از هایپرمارکت ها و یا آرایشگاه ها اقدام به خرید لنز خود نکنید.

فروشگاه لنزرنگی مرجع تخصصی فروش انواع لنزهای رنگی، انواع متنوعی از لنزهای رنگی را برایتان فراهم کرده است. می توانید با مراجعه به این فروشگاه به راحتی به مجموعه ی متنوعی از لنزهای رنگی با کیفیت دسترسی داشته باشید و خرید خود را انجام دهید. امیدواریم با خواندن این مقاله بتوانید راحت تر لنز رنگی خود را انتخاب و خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank