قیمت لنزهای تماسی ماهانه در سال - لنز رنگی

قیمت لنزهای تماسی ماهانه در سال

قیمت لنزهای تماسی ماهانه در سال

آیا تا به حال برایتان سوال پیش آمده است که خرید لنزهای تماسی ماهانه در طول سال چقدر هزینه دارند؟ خب قاعدتا پاسخ به این سوال به عوامل مختلفی بستگی دارد. ما در این مقاله در مرود عوامل تاثیر گذار بر قیمت لنزهای تماسی ماهانه صحبت خواهیم کرد. همچنین در نهایت یک جمع بندی کلی خواهیم کرد تا شما متوجه شوید که هزینه سالانه لنزهای تماسی ماهانه مانند لنز کریستال چقدر است.

بررسی قیمت برندهای مختلف لنزهای تماسی ماهانه

با توجه به برند، قیمت لنز رنگی و طبی بسیار متفاوت خواهد بود. ما در سه محدوده ی بسیار ارزان، متوسط و قیمت لنزها را دسته بندی کرده ایم:

قیمت پایین

در فروشگاه ما لنزهای با قیمت پایین در محدوده ی قیمتی 150 تا 280 تومان قرار دارند. این ها رنج قیمت مناسب درمیان لنزها به شما می آید. اگر مشخصات این ها با چشمانتان همخوانی دارد، از استفاده ی آن ها نگران نباشید. این ها گرچه جز لنز رنگی ارزان به شما می آیند اما از لحاظ کیفیت دارای تاییدیه سازمان غذا و دارو آمریکا هستند. برندهایی که در این گروه قرار می گیرند عبارتند از:

لنز لولیتا ، لنز فستیوال مورنینگ، بلا، لنز آرین ، لنز رینبو

قیمت متوسط

لنزهایی که در گروه قیمت متوسط قرار داده ایم دارای رنج قیمتی 300 تا 490 قراردارد. نمی توان از کیفیت بالاتر این ها در مقابل گروه قبلی چشم پوشی کرد. برخی از محبوب ترین برندها در این گروه عبارت است از:

لنز ادور، کلیروریژن، رینبو، آیس کالر، فرشلوک، دیاموند، سولوتیکا، رینبو، کریستال،

قیمت بالا

این گروه از لنزها دارای قیمت بالاتر از 500 تومان هستند. شاید خرید این گروه از لنزها برای بسیاری از افراد توجیه اقتصادی نداشته باشد. اما کیفیت و راحتی این ها نیز در مقایسه با دو گروه قبلی بیشتر خواهد بود. برخی از برندهایی که در این گروه قرار می گیرند عبارت است از:

لنز فرشتن، استلا، مینی آوا، گلوریا، پلی ویو، اوربان لایر، سوییتی و …

تاثیر کارایی و ویژگی های خاص در قیمت لنز

برخی از لنزها نسبت به دیگر لنزها مشخصات و ویژگی های خاص تری دارند که باعث افزایش قیمت آن ها شده است. به عنوان مثال لنزی که می تواند اشعه های مضر UV را فیلتر کند، نسبت به مدل های معمولی قیمت بالاتری دارد.

یا لنزهایی که با فناوری های پیشرفته تر و مواد گران تری ساخته شده اند نیز به همین صورت دارای قیمت بالاتری می باشند. به عنوان مثال لنزهایی که با بهره گیری از فناوری سیلیکون هایدروژل ساخته شده اند، نسبت به لنزهای هایدروژلی ارزان تر هستند.

یا لنزهای توریک نسبت به لنزهای طبی نرم گران تر اهستند. به همین ترتیب لنزهای سخت و لنزهای سفارشی که تخصصی تر هستند دارای قیمت بالاتری می باشند.

محاسبه قیمت تمام شده لنز در سال

برای این که بتوانید هزینه ای در سال برای لنزهایتان را پرداخت می کنید تخمین بزنید، کافی است پس از انتخاب برند، هزینه را در 4 ضرب کنید. زیرا هر کدام از این لنزها را فقط سه ماه می توانید استفاده کنید. پس در 12 ماه سال باید، 4 بار خرید لنز داشته باشید.

این هزینه را باید با هزینه های خرید جالنزی و محلول لنز جمع کنید تا هزینه های سالانه خرید لنز برایتان مشخص شود. به عنوان مثال این هزینه برای یک لنز که در محدوده ی قیمت پایین قرار می گیرد چیزی حدود 800 تا 1 میلیون تومان خواهد بود.

راهکار برای کاهش هزینه ها

برای این که هزینه های خرید لنزتان را کاهش دهید به چند دلیل پیشنهاد می کنیم که لنزهایتان را از فروشگاه لنزرنگی و به صورت آنلاین تهیه کنید.

  • با خرید آنلاین در هزینه های رفت و آمد خود صرفه جویی می کنید.
  • از تخفیفات این فروشگاه ها بهره مند می شوید.
  • به علت این که این فروشگاه ها به طور مستقیم و بدون واسطه به فروش لنز مشغول هستند، دارای قیمت پایین تری نسبت به فروشگاه های دیگر هستند.

اگر به فروشگاه های دیگر مراجعه کنید و قیمت های ما را با آن ها مقایسه کنید، متوجه تفاوت قیمت فاحش فروشگاه ما با آن ها خواهید شد. به همین راحتی می توانید در هزینه های سالانه ی خرید لنزتان صرفه جویی کنید. امیدواریم بتوانید با صرف کمترین هزینه بیشترین بهره را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank