صرفه جویی در مخارج با خرید لنزهای با برند خصوصی - لنز رنگی

صرفه جویی در مخارج با خرید لنزهای با برند خصوصی

صرفه جویی در مخارج با خرید لنزهای با برند خصوصی

به علت وجود تورم بالا در چند دهه ی اخیر افراد به دنبال راه هایی برای کاهش هزینه های زندگی خود هستند. افرادی که از لنزهای تماسی استفاده می کنند بیشتر از همه متوجه تغییرات قیمتی این محصول و افزایش هزینه های آن شده اند. ما در این مقاله به مشا خواهیم گفت که چطور با خرید لنزهای با برند خصوصی در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

منظور از لنزهای با برند خصوصی چیست؟

منظور از لنز با برند خصوصی لنزی است که یک سازنده به طور سفارشی برای یک فروشنده خاص تولید می کند. در واقع نام تجاری فروشنده بروی لنز تماسی درج می شود. در واقع فروشنده، سفارش مشخصات محصول از سایز، رنگ و بسته بندی را به سازنده  می دهد.

کمپانی های بزرگ مانند کوپرویژن، آلکان و …. معمولا توسط فروشندگان برای سفارش لنزهای خاص خود انتخاب می شوند.

افراد کمی از وجود این محصولات مطلع هستند. این برندها نه تنها در مورد لنزها، بلکه در مورد انواع محصولات زیبایی، مواد غذایی، اثاثه و دکوراسیون و …. نیز موجود می باشند.

لنزهای با برندهای خصوصی مانند دیگر لنزها در انواع مدل های روزانه، هفتگی، فصلی و سالانه تولید می شوند.

مزایای برندهای خصوصی

محصولاتی که تحت عنوان برند خصوصی به فروش می رسند مزایای منحصر به فرد خود را دارند. برخی از مهمترین مزیت های آن به شرح زیر است:

قبل از هر چیز تنوع آن ها نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. به عنوان مثال زمانی که به فروشگاه لنز رنگی مراجعه می کنید؛ با شمار زیادی از برند لنز رنگی مواجه می شوید که بسیاری از آن ها جز برندهای خصوصی هستند. تنوع محصولات باعث جذب طیف گسترده تری از مشتریان می شود.

مزیت بعدی که در مورد برندهای خاص قابل ذکر است، قیمت پایین و مناسب آن نسبت به دیگر برندها است. اگر به دنبال یک برند ارزان و قابل اعتماد هستید؛ برندهای خصوصی گزینه ی بسیار عالی می باشند.

دو مزیت تنوع و قیمت مناسب نظر هر خریداری را به خود جلب می کند. مخصوصا در شرایط بد اقتصادی پیدا کردن یک محصول با قیمت پایین تر می تواند بسیار مفید و کارساز باشد.

معایب برندهای خصوصی

در کنار دو مزیت عمده ای که برندهای خصوصی مانند لنز نچرال و … دارند معایبی نیز برای تولید کننده و مصرف کننده به همراه دارند.

معمولا فروشندگانی که صاحب یک برند به خصوص هستند در ایجاد اعتماد در مشتریان خود به مشکل برمی خورند. افرادی که از لنز چشم استفاده می کنند به علت حساسیت بالای این محصول به دنبال برندهای شناخته شده و مشهور هستند و کمتر به برندهای نوپا و تازه تاسیس اعتماد می کنند.

همچنین این برندها معمولا کپی از برندهای مشهور و شناخته شده هستند و ویژگی جدیدی به محصولات خود اضافه نمی کنند.

گرچه کیفیت این محصولات مشابه کیفیت لنزهای شناخته شده است، اما لازم است محتاطانه تر از آن ها استفاده کنید و از پوشیدن آن ها برای ساعات بسیار طولانی به صورت پیوسته خودداری کنید.

سخن آخر

محصولاتی که دارای بچسب برند خصوصی هستند جایگزین مناسب و اقتصادی به حساب می آیند. معمولا در شرایط سخت اقتصادی این برندها از کارایی زیادی برخوردار می باشند.

در واقع خرید این ها می تواند تا میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی ایجاد کند. برخی از افراد بابت کیفیت این ها نگران می باشند. اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که نگرانیتان در این باره بی مورد است. زیرا این ها نیز کیفیتی مشابه کیفیت های برندهای شناخته شده و معروف دارد. بیشتر تفاوت قیمت این ها به خاطر عدم مشهور بودن برند می باشد و ربطی به متریال استفاده شده ندارد.

اگر به دنبال یک فروشگاه مطمئن برای خرید لنز رنگی نور و … هستید، ما به شما فروشگاه لنز رنگی را پیشنهاد می دهیم. می توانید به مراجعه به وب سایت این فروشگاه انواع مدل های لنزهای تماسی را با قیمت مناسب تهیه کنید و همچنین از انواع تخفیفات فصلی و دوره ای این فروشگاه ممتنع شوید.

در نهایت توصیه می شود حتما قبل از خرید هر نوع لنزی با متخصص چشم و یا یک اپتومتریست در این باره مشورت کنید.

امیدواریم بتوانید با انتخاب یک برند مناسب از میان برندهای خصوصی ضمن زیباتر کردن چشمهایتان، در مخارج خرید لنزتان نیز صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank