آموزش قدم به قدم خرید آنلاین لنز - لنز رنگی

آموزش قدم به قدم خرید آنلاین لنز

آموزش قدم به قدم خرید آنلاین لنز

امروزه خرید های اینترنتی و آنلاین بسیار داغ هستند و افراد زیادی از این طریق سفارشات خود را تهیه می کنند. خرید اینترنتی به این دلیل که دیگر لازم نیست از خانه بیرون بروید و شلوغی های خیابان را تحمل کنید مورد توجه افراد پرمشغله قرار گرفته است.

همچنین خریدهای آنلاین به علت وجود رقابت میان فروشگاه ها معمولا همراه با تخفیفات و پیشنهادات شگفت انگیز تبلیغاتی است که در فروشگاه های عادی خبری از آن ها نیست.

خوشبختانه در حوزه ی اپتیک و بینایی، فروش آنلاین لنز نیز در ایران انجام می شود که کار را برای خیلی از افراد ساده تر کرده است. اما بسیاری از افراد هنگام خرید لنز سوییتی و یا هر مارک دیگری سوالاتی از قبیل زیر برایشان پیش خواهد آمد:

  • چه لنزی برای من مناسب است؟
  • از کجا بفهمم کدام فروشگاه ها قانونی هستند؟
  • آیا می توانم بدون نسخه پزشک خرید خود را انجام دهم؟
  • و ….

اگر دوست دارید یک خرید خوب را تجربه کنید همراه ما باشید تا قدم به قدم خرید آنلاین لنز را آموزش ببینید.

انجام معاینه جامع و کامل چشم

در مرحله ی اول باید با مراجعه به اپتومتریست معاینه ای کامل از چشم هایتان انجام دهید. در این معاینه حقایق زیادی برای خرید لنز رنگی مانند لنز سولکو آشکار می شود.

چشمان شما ارتباط مستقیمی با وضعیت سلامت و تندرستی شما دارد. خرید کنتاکت های تماسی به راحتی عینک نمی باشد. این ها به علت این که به روی قرنیه چشم قرار می گیرند جز لوازم و تجهیزات پزشکی محسوب می شوند و استفاده از آن ها ملزم به رعایت قوانین خاصی است.

در هر صورت برای خرید آن ها چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری باید نسخه ی چشم پزشک داشته باشید.

دریافت نسخه برای خرید لنز

توجه کنید زمانی که به قصد خرید لنز به اپتومتریست مراجعه می کنید، حتما او را از تصمیم خود مطلع کنید. زیرا گاها تفاوت های میانی نسخه ی خرید عینک .و لنز دیده شده است. این تفاوت به خاطر تفاوت استفاده لنز و عینک است.

اگر از قبل نسخه تهیه کنید و بیش از سه ماه از تاریخ نسخه تان گذشته است حتما باید مجدد برای اپدیت نسخه و تعیین مجدد نمره چشمتان مراجعه کنید.

بهتر است از متخصص چشمتان بخواهید موارد زیر را برای خرید لنزتان در نسخه تان ذکر کند:

  • قدرت لنزتان (با علامت اختصاری “D”، “PWR” یا “SPH”)
  • انحنای آن (علامت اختصاری آن BC)
  • قطر لنز (با علامت “DIA”)
  • و نام تجاری برند مناسب برای شما

اگر لنز توریک برایتان تجویز شده باشد، باید پارامترهای دیگر مانند محور و سیلندر لنز با پارامترهای “CYL” و “AX” نیز باید در نسخه تان مشخص شود.

افرادی که دچار پیرچشمی باشند پارامتری با علامت اختصاری “ADD” نیز باید در نسخه شان مشخص شود. افرادی که قصد خرید لنز رنگی فرشتن را دارند باید رنگ لنز نیز به طور مشخص در نسخهشان تعیین کنند.

آپلود نسخه برای خرید

اگر برای خواندن نسخه تان و انتخاب لنز مشکل دارید نگران نباشید. در قسمت خرید آنلاین لنز قسمت برای آپلود نسخه تان وجود دارد. می توانید به راحتی نسخه تان را آپلود کنید تا کارشناسان سفارش شما را بر اساس نسخه تان برایتان ارسال کنند.

تفاوت نسخه عینک و لنز

توجه داشته باشید که گرچه عینک و لنز هر دو بینایی را اصلاح می کنند اما نسخه هایی متفاوت دارند. دلیل این تفاوت عملکرد متفاوت این دو از هم می باشد.

لنز تماسی به روی چشم قرار می گیرد، در حالی که عینک از چشم فاصله دارد. به همین دلیل لازم است که لنزتان کاملا با اندازه و شکل چشم شما مطابقت داشته باشد.

به علت وجود همین تفاوت ها نمی توان از نسخه ی عینک برای خرید لنز و یا با نسخه ی لنز عینک خرید.

احترام به نظر چشم پزشک برای خربد برند تعیین شده

گرچه گاهی اوقات در هنگام خرید لنز رنگی و نیافتن رنگ مورد نظر دوست داشته باشید برند خود را بر حسب سلیقه تغییر دهید، اما این کار توصیه نمی شود.

مارک های لنزهای تماسی از لحاظ محتوای آب و متریال استفاده شده برای ساخت متفاوت از هم هستند. متخصص چشم بر اساس مشخصات چشمتان برند تجاری مناسب را به شما معرفی می کند.

به همین دلیل حتما باید برندهایی که مناسب شما تشخیص داده شده است را استفاده کنید تا در طول استفاده دچار مشکلی نشوید.

مقایسه قیمت ها

هنگام خرید آنلاین به راحتی می توانید مقایسه قیمت را انجام دهید. هم می توانید این مقایسه را میان محصولات مختلف و هم میان فروشگاه های آنلاین و مراکز حضوری انجام دهید.

گاهی اوقات تفاوت قیمت میان فروشگاه های آنلاین و مراکز فروش حضوری بسیار قابل توجه است و فروشگاه های آنلاین دارای قیمت پایین تری هستند. این نفاوت قیمت به علت پایین تر بودن هزینه های جانبی فروشگاه های آنلاین است.

می توانید با انجام مقایسه قیمت به راحتی بر اساس بودجه در نظر گرفته خرید خود را انجام دهید.

خواندن مشخصات و ویژگی های محصول

یکی دیگر از مزایای خرید آنلاین دسترسی راحت به مشخصات و ویژگی های محصول و نظرات دیگر کاربران در مورد آن محصول است.

می توانید قبل از خرید ویژگی های محصول را مطالعه کنید و از لحاظ کیفیت و کارایی محصول را بررسی کنید.

درصورت مشاهده تفاوت در قیمت ها، با بررسی ویژگی های محصول می توانید متوجه این تفاوت قیمت شوید. به عنوان مثال محصولاتی که با استفاده از فناوری سیلیکون هایدروژل ساخته شده اند، از لحاظ قیمت بالاتر نسبت به محصولاتی هستند که فناوری هایدروژل به تنهایی در آن استفاده شده است.

خرید محصول

در نهایت با انجام تمام این مراحل نوبت خرید لنز طبی رنگی و قطعی کردن سفارشتان میرسد. افراد گاهی در هنگام خرید آنلاین دچار سو اعتماد به فروشگاه می شوند. اما ما به شما می گوییم که چگونه می توانید مرجع خرید مطمئن را از فروشگاه های تقلبی تشخیص دهید.

قبل از خرید سابقه ی فروشنده را بررسی کنید. بررسی کنید که آیا شماره های درج شده در سایت درست می باشند و کسی پاسخگوی سوالات شما هست یا خیر.

داشتن پشتیبانی تلفنی و خدمات پس از فروش از ارکان بسیار مهم فروشگاه های آنلاین است که آن ها را از فروشگاه های متقلب متمایز می کند.

شرایط تحویل وپرداخت آن را بررسی کنید. فروشگاه های معتبر، برای پرداخت محصول گزینه های منعطف زیادی دارند. به عنوان مثال این ها گزینه ای تحت عنوان پرداخت در محل را نیز برای مشتریان خود قائل می شوند. هزینه های ارسال، مدت زمان ارسال سفارشات و شرایط بازگشت محصول را بررسی کنید.

یکی دیگر از راهکارهایی که به شما این اطمینان را می دهد که این فروشگاه معتبر است، بررسی نماد الکترونیک و نشان ملی ثبت رسانه های دیجیتال است.

با کلیک به روی این ها باید مشخصات کامل فروشگاه مانند ایمیل، شماره تماس، آدرس فروشگاه و مدت زمان اعتبار آن برایتان نمایش داده شود.

فروشگاه لنزرنگی یک مرجع مطمئن برای خرید انواع لنزهای رنگی و طبی رنگی است که می توانید با خیال راحت لنز خود را از آن تهیه کنید.

بسیاری از افراد در مورد کیفیت لنزهای خود که به صورت آنلاین خریداری می کنند، تردید دارند. به این افراد می گوییم در صورتی که لنزهای خود از فروشگاه های معتبر تهیه کنید می توانید در مورد کیفیت آن ها اطمینان داشته باشید.

خرید انلاین جزئی از زندگی پر مشغله ی افراد تبدیل شده است. بسیاری از افراد که فرصت کافی برای خرید حضوری و گشتن در مغازه ها را ندارند، می توانند به راحتی از این طریق محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank