هدیه های مناسب برای دارندگان لنزهای تماسی - لنز رنگی

هدیه های مناسب برای دارندگان لنزهای تماسی

هدیه های مناسب برای دارندگان لنزهای تماسی

هدیه دادن یک عادت بسیار پسندیده است که باعث ایجاد یک احساس مثبت در دو طرفین می شود. افراد دوست دارند در موقعیت های مختلف و چه با مناسبت و چه بی مناسبت به همدیگر کادو بدهند. اگر دوستتان و یا شخصی که می خواهید به او هدیه دهید از لنز مورنینگ استفاده می کند، این مقاله را بخوانید تا بدانید با گرفتن چه هدیه ای می توانید او را خوشحال کنید.

 عینک آفتابی

شاید تصور کنید چون لنزها مانند لنز کریستال می توانند اشعه های UVA و UVB را فیلتر کنند، دیگر این افراد نیازی به استفاده از عینک آفتابی ندارند. اما این تصور اشتباه است. لنزها گرچه از ورود اشعه های مضر به چشم جلوگیری می کنند، اما این به معنای عدم نیاز به استفاده از عینک آفتابی نیست.

همان طورکه مستحضرید لنزهای تماسی به روی قرنیه قرار می گیرند. به همین دلیل در صورتی که فیلتر کننده اشعه های مضر نیز باشند، تنها از ورود این اشعه ها به قرنیه چشم ممانعت می کنند. بنابراین نمی توان از آن ها به عنوان جایگزینی برای عینک استفاده کرد.

عینک آفتابی بهترین محافظ چشم و پوست اطراف آن در برابر عینک است. می توانید با خرید عینک آفتابی توجه خود را به سلامت او نشان دهید. تنها هنگام خرید عینک آفتابی نکات زیر را مد نظر خود قرار دهید:

خرید عینک آفتابی بر اساس فرم صورت

با اهمیت ترین قسمت خرید عینک آفتابی برای این که مطمئن باشید او از آن خوشش خواهد آمد، خرید آن بر اساس فرم صورتش است. قاعده ی کلی آن نیز این است که عینک آفتابی را با فریمی انتخاب کنید که متضاد با فرم صورت آن است. به عنوان مثال افرادی که صورت گرد دارند، عینک های آفتابی با فریم های زاوبه دار به چهره شان بیشتر می آید. افرادی که صورت های زاویه دار دارند، فریم های گرد مناسبشان خواهد بود.

خرید عینک آفتابی بر اساس سیلقه شان

توجه داشته باشید که تنها استفاده ی عینک آفتابی به خاطر محافظت در برابر آفتاب نیست. بلکه جنبه ای از استفاده ی آن به خاطر مد و زیبایی است. پس هنگام خرید عینک آفتابی با توجه به این نکته سلیقه شان را در نظر بگیرید. عینک آفتابی باید مکمل تیپ و استایل فرد باشد. به عنوان مثال اگر دوستتان بیشتر لباس های رسمی می پوشد، خرید عینک آفتابی با فریم های پر زرق و برق و رنگی برایشان خوشایند نخواهد بود. یا افرادی که علاقه مند به سبک های اسپرت هستند فریم های مشکی عینک آفتابی برایشان جذابیتی ندارد.

توجه به درجه ی UV عینک

بهترین نوع عینک های آفتابی عینک هایی با UV400  هستند. این عینک ها می توانند حدود 99 درصد از اشعه های UVA و UVB را فیلتر کنند. هنگام خرید عینک آفتابی پس به این میزان دقت کنید و حتما قبل از خرید از فروشنده بخواهید که جلوی چشم شما تست UV را انجام دهد.

پک لنز

یک هدیه منحصر به فرد دیگر که می توانید به دارندگان لنز گلوریا هدیه بدهید، پک لنز است. این هدیه برای آن ها بسیار کاربردی خواهد بود. در این پک ها تمام ابزار و وسایل ضروری دارندگان لنز قرار دارد که می توانند در همه جا همراه خود داشته باشند. یا می توانید به جای این پک ها جالنزی های عروسکی تهیه کنید. جالنزی های گرد و پلاستیکی واقعا کسل کننده هستند. اما این جالنزی ها با طرح های زیبایشان بسیار برایشان هیجان انگیز خواهد بود.

قاب عینک

افرادی که از لنز چشم استفاده می کنند، حتما یک جفت عینک برای مواقع ضروری و زمانی که نمی خواهند لنز چشم بپوشند دارند. قاب عینک می تواند برای این افراد بسیار پر کاربرد و پر استفاده باشد.

درگوگل یک سرچ کوچک بزنید تا انواع مدل های قاب عینک برایتان نمایش داده شود. می توانید بر اساس جنسیت و سلیقه ی دوستتان یکی از این کیف ها را برایش خریداری کنید و او را سورپرایز کنید.

سخن آخر

سعی شد در این مقاله هدایایی که کمتر افراد به آن توجه می کنند معرفی شود. دادن هدیه های دگیر مانند کتاب، عطر و اکسسوری ها نیز جذاب هستند، اما به خاطر این که همه از این نوع وسایل بهم کادو می دهند، خیلی خاص نمی باشند.

شما با دادن این قبیل هدایای متفاوت به او نشان خواهید داد که به او اهمیت می دهید و به جزئی ترین نکات نیز توجه دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank