سلبریتی هایی که لنز رنگی می پوشند - لنز رنگی

سلبریتی هایی که لنز رنگی می پوشند

سلبریتی هایی که لنز رنگی می پوشند

در تمام دنیا سلبریتی ها و افراد مشهور به ظاهر خودشان بسیار اهمیت می دهند. لباس، آرایش و مدل موی این اشخاص همیشه توجه رسانه ها را به خود جلب کرده است. اما آیا می دانستید که این افراد گاها برای تکمیل زیبایی ظاهر خودشان از لنز رنگی نیز استفاده می کنند.

در ادامه با تعدادی از افراد مشهور که همواره از لنز تماسی رنگی برای تغییر رنگ چشمشان استفاده می کنند آشنا خواهید شد. اگر دوست دارید که بدانید کدوم یک از سلبریتی ها دارای چشمان به رنگ طبیعی و کدام یک از این وسیله استفاده می کنند، با ما همراه باشید. قطعا با خواندن این مقاله و آشنا شدن و برخورد کردن با نام اسامی افراد شگفت زده خواهید شد.

لنزهای شگفت انگیز رنگی

لنزهای شگفت انگیز رنگی یکی از محبوب ترین وسایل پزشکی آرایشی است که توانسته است توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کند. از بازیگران و افراد مشهور گرفتع تا افراد معمولی همگی می توانند با خرید این ها ظاهر خود را به ظاهری متفاوت تغییر دهند.

در واقع این ها آرزوی افراد را برای داشتن چشمان رنگی و یا تجربه کردن رنگ چشم متفاوت را هموار کرده است.

استفاده از این لنزها اگر مطابق با دستورالعمل ها و توصیه های پزشکان باسد هیچ گونه خطری برای سلامت چشم ندارد. در ادامه با چند تن از افراد مشهور که مرتبا از این ها استفاده می کنند آشنا خواهید شد.

لیدی گاگا

لیدی گاگا یک شخصیت شگفت انگیز در عرصه ی بازیگری، مد و همچنین خوانندگی است. متعجب خواهید شد اگر بدانید که رنگ واقعی چشم های او سبز است و ایشان برای تغییر دادن ظاهر خودشان از لنز قهوه ای و گاها لنز فندقی استفاده می کند.

شاید تا به حال آرزو کرده باشید که کاش درخشش و زیبایی رنگ چشمهای لیدی گاگا را داشته باشید. به راحتی با خرید لنز دهب که دارای مدل های بی نظیر و زیبایی از مجموعه کنتاکت هایس تماسی رنگی است این آرزو را برآورده کنید.

جنیفر انیستون

جنفیر انیستون در آستانه ی 50 سالگی با ظاهر زیبایش همه را متعجب کرده است. او در سریال محبوب فرندز نقش راش را بازی کرده است. او دارای چشمان آبی درخشانی است که بسیاری از افراد فکر می کنند رنگ واقعی چشمان خودش نیست.

بله او از لنز آبی استفاده می کند. اگر دوست دارید رنگ چشمان او را تقلید کنید سری به برند لنز اما او جمستون بزنید. رنگ چشم آبی با موی بلوند می تواند زیبایی افسانه ای به چهره تان بدهد.

نیکی میناژ

نیکی میناژ خواننده، ترانه سرا و هنرپیشه ی آمریکایی است که در حال حاضر به عنوان یکی از پر درآمد ترین مجریان زن شناخته می شود.  این فرد اولین خواننده رپر زن است که اسمش در لیست بهترین خوانندگان هیپ هاپ قرار گرفت.

او به خاطر ظاهر عجیب غریبش و استفاده از سبک لباس های خاص و کلاه گیس های رنگی معروف است. او هر روز با یک ظاهر متفاوت در عموم ظاهر می شود. رنگ واقعی چشم این فرد قهوه ای تیره است.

اما او را بیشتر با چشمانی به رنگ خاکستری و گاهی آبی می بینیم که دلیل بر استفاده از لنز خاکستری و آبی است.

لنز رنگی خاکستری از ان لنزهای رنگی بسیار محبوب است که افراد زیادی علاقه مند به خرید آن می باشد. حتی آمار خرید این لنز در میان آقایان نیز بسیار زیاد است. علت آن هماهنگی خوب آن با انواع رنگ پوست، مو و لباس های مختلف است.

کایلی و کندال جنر

قطعا در این لسیت نمی تواند  نام خواهران جنر خالی باشد. این دو فرد نیز همواره با گریم های خاص و عجیب شناخته می شوند که دائما از لنزهای رنگی متفاوت برای تطبیق بهتر با ظاهرشان استفاده می کنند.

رنگ طبیعی و واقعی کایلی قهوه ای روشن است. او بیشتر از لنزهای رنگی آبی و خاکستری روشن استفاده می کند. این لنزها تغییرات زیادی را در چهره او ایجاد می کنند. خواهرش کندال نیز که به طور طبیعی دارای چشمانی قهوه ای تیره است، همیشه از لنزهای آبی برنگ استفاده می کند.

آنجلینا جولی

در فیلم مالفیسنت، آنجلینا جولی را با گریمی متفاوت می بینید. به گفته ی او گریم او هر بار بیش از 3 ساعت طول می کشیده است. برای آرایش چشم های او در این فیلم از رنگ های یک ماده معدنی الهام گرفته شده است. لنز تماسی رنگی که او نیز استفاده می کرده است نیز بر اساس رنگ همین سنگ معدنی بوده است.

لنزهای او به صورت انحصاری برای او تلوید شده بودند که توسط یک هنرمند با دست نقاشی شده بودند. آنجلینا جولی بازیگر موفق سینما علاوه بر نقش آفرینی در فیلم هایش برای حضور در فرش قرمز نیز از لنزهای رنگی استفاده می کند.

رنگ طبیعی چشم های او آبی روشن است. اما گویا او بیشتر علاقه مند به رنگ سبز است و برای چشمانش این رنگ را می پسندد.

ارلاندو بلوم

لنزهای تماسی رنگی تنها مختص خانم ها نیستند. بلکه آقایان نیز می توانند از لنز رنگی مردانه استفاده کنند. تعداد بسیار زیادی از مدل ها و بازیگران مرد هستند از آن ها استفاده می کنند. یکی از مشهور ترین آن ها ارلاندو بلوم است.

این بازیگر انگلیسی در فیلم ارباب حلقه ها نقش لگولاس را بازی کرد و توانست با بازی منحصر به فردش همگی را به تحسین وادارد.  او برای نقش آفرینی در این فیلم از لنز خاکستری روشن برای تغییر رنگ قهوه ای چشمانش استفاده کرد.

البته ناگفته نماند که او بیشتر از لنز طبی رنگی برای اصلاح دید و تغییر رنگ چشمانش استفاده می کند.

خرید لنز تماسی رنگی

اگر با خواندن این مطلب و آشنا شدن با لیست افراد مشهوری که از لنز استفاده می کنند، به فکر خرید لنز رنگی افتادید، کافی است سری به فروشگاه لنزرنگی بزنید تا به راحتی انواع مدل ها و برندها را مشاهده کنید.

قیمت لنز رنگی در برندهای مختلف متفاوت است. این تفاوت قیمت ربطی به کیفیت آن ندارد. به طور معمول لنزهای سیلیکون هایدروژل کمی گرانتر از لنزهای هایدروژل است. برای این که بدانید کدام نوع از آن ها برایتان مناسب تر است نیاز به معاینه چشم ها توسط متخصص خواهید داشت.

البته قیمت لنزهای طبی رنگی کمی بیشتر از لنزهای رنگی پلانو می باشد. لنزهای رنگی پلانو یا بدون نمره فقط رنگ چشم را تغییر می دهند. در صورتی که لنزهای طبی رنگی علاوه بر تغییر رنگ چشم اصلاح دید را نیر انجام می دهند.

همچنین لنزهای رنگی فانتزی با رنگ بندی های خاص و منحصر به فرد که مناسب برای جشن ها و پارتی ها است را نیز می توانید از طریق این فروشگاه تهیه کنید. این لنزها در هالووین بسیار پر استفاده هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

blank